Hvordan sætter jeg min Router op til at sp~
Fra : Dennis Hald

Dato : 01-07-01 12:33

Hvordan sætter jeg min router op til at spille???
Det er en cisco 677 fra cybercity.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Venlig hilsen Dennis Hald...

Fra : Eivind Olsen

Dato : 01-07-01 15:29

"Dennis Hald" <dsl50329@vip.cebercity.dk> wrote in message
> Hvordan sætter jeg min router op til at spille???
> Det er en cisco 677 fra cybercity.
> Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
>
> Venlig hilsen Dennis Hald...

Du skal købe en forstærker (partnummer Crap-22234 fra Cisco) og forbinde den
til
udgangen fra routeren så kommer der den nydeligste musik ud af dyret.

Men helt ærligt - lige præcis hvad er der ikke virker ?
normal opsætningen fra CC virker da til det meste (du skal dog nok natte et
par porte for at icq og mIRC virker)

hej

Eivind

Fra : Dennis Hald

Dato : 01-07-01 17:12

hvor kan jeg købe den og hvad koster den???
det er fordi jeg er træt af jeg altid skal ind og pille i routen for at
spille bruge icq og ftp.

tuisen tak for tipet.

Venlig hilsen Dennis Hald.

Fra : Morten B

Dato : 01-07-01 21:10

> hvor kan jeg købe den og hvad koster den???
> det er fordi jeg er træt af jeg altid skal ind og pille i routen for at
> spille bruge icq og ftp.

Den fås i de fleste store computerforretninger og koster ca. 22000kr

/Morten

Fra : -= Texas =-

Dato : 01-07-01 21:27

Morten B <mortenb@trashcan.dk> wrote in message

> "Dennis Hald" <dsl50329@vip.cebercity.dk> wrote in message
>
> Den fås i de fleste store computerforretninger og koster ca. 22000kr
>
> /Morten

Tjek edbpriser.dk der kan du finde den til 21999kr.

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 03-07-01 08:30

> Tjek edbpriser.dk der kan du finde den til 21999kr.

Jeg så den i en butik på falkonér allé på tilbud til 19.995kr, husker ikke
lige hvilken, men der var et stort tilbudsskilt i vinduet.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Dennis Hald

Dato : 03-07-01 13:13

> Jeg så den i en butik på falkonér allé på tilbud til 19.995kr, husker ikke
> lige hvilken, men der var et stort tilbudsskilt i vinduet.
>
> mvh
> Jeppe Seidelin Dam

Hehe, jeg fandt den i den lokale computerbiks til kr. 18.495 og nu spiller det hele
som det skal. Tusind tak for hjælpen alle sammen.

Venlig hilsen Dennis Hald.