Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Størrelse???
Fra : Erik

Dato : 01-07-01 12:00

Hør nu her
jeg har et problem!! ((
JEG kan squ ikke få min browser (IE) til at blive i maximeret tilstand.
Dvs. at hver gang jeg har haft den åbnet i maximeret tilstand, og lukker den
starter den op næste gang i minimeret tilstand..
HJÆLPPPPPP Hvad gør jeg for at den bliver i maximeret tilstand ???
Jeg bruger IE v. 5, i Windows98 se

mvh
Erik Øvang.
eo@jubiimail.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-07-01 15:07

Sun, 1 Jul 2001 12:59:48 +0200, skrev "Erik" <eo@jubiimail.dk>:

>JEG kan squ ikke få min browser (IE) til at blive i maximeret tilstand.

Det spørgsmål er oppe og vende her et par gange måneden.

Kort og godt - du kan ikke få IE til at åbne i maximeret, når du
klikker på links, den vil altid åbne i normal.

I stedet for, undlad at maximere.
Træk i siderne/hjørnerne i stedet for, til browservinduet fylder
skærmen (eller den ønskede størrelse) og IE vil altid åbne i
denne størrelse indtil du havner på en side, som vil bestemme dit
vindues størrelse, så er du nødt til at trække igen.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Paw P Larsen

Dato : 02-07-01 08:38

Erik in <9hmvmv$1to$1@news.cybercity.dk>:

> [...]
>starter den op næste gang i minimeret tilstand..
>HJÆLPPPPPP Hvad gør jeg for at den bliver i maximeret tilstand ???

Prøv IE New Window Maximizer
http://download.cnet.com/downloads/0-3364664-100-6385079.html
Jeg har ikke selv prøvet det, men fik lige en mail som beskrev
det.