Højde på side -
Fra : NG

Dato : 25-02-07 10:38

Hvad gør jeg lige for at få fjernet det tomrum der ned til stregen på
http://www.maxi77.com/pages/da/gallery.html så den får samme højde som
http://www.maxi77.com/pages/da/facts.html

mvh
www.maxi77.com / Per Krabbe, Vestergade 81 A, DK5300 Kerteminde, Denmark
tlph. Denmark +45 65325475 / email: info snabel A Maxi77 punktum com

Fra : Dennis Munding

Dato : 25-02-07 11:43

Hej Per!
"Per" skrev i en meddelelse:
> Hvad gør jeg lige for at få fjernet det tomrum der ned til stregen på
> http://www.maxi77.com/pages/da/gallery.html så den får samme højde som
> http://www.maxi77.com/pages/da/facts.html

Fjerner den nederste <tr> med tilhørende indhold:

Det eneste den gør er netop at lave et tomrum....

Dennis Munding
http://tolkecentret.dk/ - Tolkning, oversættelse, rådgivning og kurser!
http://pe-vagtservice.dk/ -Et sikkert valg til at passe på dine værdier!
http://munding-webdesign.dk/ -Vi ses! - ganske enkelt...

Fra : NG

Dato : 25-02-07 11:59

"Dennis Munding" <mail@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Fjerner den nederste <tr> med tilhørende indhold:

Det er ikke helt dernede - det er over stregen

pkc

Fra : Dennis Munding

Dato : 25-02-07 16:16

Hej Per!
"NG" <hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> skrev i en
meddelelse news:45e16c10$0$13957$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Det er ikke helt dernede - det er over stregen

Ja, det kan jeg godt se ved nærmere gennemsyn...

Det er højden på din iframe i indholdsdelen, som det er galt med - den er jo
højere end den tabel-celle, som den er indeni!
Sæt højden på den til 320px, lige som tabel-cellen, så tror jeg, at dit
problem er løst...

Et godt råd:
Glem alt om at designe i tabeller - det bliver hurtigt for uoverskueligt og
besværligt at vedligeholde...

Og hold dig til enten inlive-styling eller et eksternt stylesheet - begge
dele gør det ikke nemmere at overskue!
Et eksternt stylesheet er klart at foretrække...