Firefox, TV2 TVoversigt viser html
Fra : Ukendt

Dato : 26-02-07 17:39

Hej NG.

Jeg har været nødt til at formatere min pc og installere Firefox igen. Min
version er 1.5.0.10, opdateret ovenpå en 1.4 (mener jeg). Ved ikke om
opdateringen gør nogen forskel.

Problemet er, at jeg får vist PHP og HTML kode på siden, når jeg besøger TV2
TVoversigt, og ikke indholdet.

Ved i hvad det kan skyldes og hvad jeg i så fald kan gøre for at løse min
udfordring?

Vh
Ciffor

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-02-07 18:26

Den 26-02-07 17.38 skrev Ciffor følgende:

> Problemet er, at jeg får vist PHP og HTML kode på siden, når jeg besøger TV2
> TVoversigt, og ikke indholdet.

Det skyldes måske nok en fejl på serveren. Men bortset fra det, så bør
du opdatere til Firefox 2.0.0.2:
http://www.mozilladanmark.dk/produkter/firefox/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær ti-fingersystemet med det gratis program SES Type.

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-07 20:26

Kim Ludvigsen wrote:

> Det skyldes måske nok en fejl på serveren. Men bortset fra det, så bør
> du opdatere til Firefox 2.0.0.2:
> http://www.mozilladanmark.dk/produkter/firefox/

Tak for respons. Efter en større undersøgelse, opdateringer mv., viser det
sig at være en indstilling i min firewall.
Vh Cifly