IE og xpi filer
Fra : Lars A

Dato : 26-02-07 16:14

Hej.
Hvorfor laver IE om på filer der ext. xpi til zip filer.
Er der nogen steder i IE det kan ændres så den ikke gør det.
Mvh Lars

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-02-07 16:32

Den 26-02-07 16.14 skrev Lars A følgende:

> Hvorfor laver IE om på filer der ext. xpi til zip filer.

Jeg vil tro, at IE kigger på indholdet i filen i stedet for at kigge på
filtypen. En xpi-fil er reelt en zip-fil. Jeg ved ikke, om det er muligt
at forhindre IE at lave om på filtypen, men man kan evt. blot omdøbe
filen, efter den er blevet downloadet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Desktop Sidebar: Information at your fingertips.

Fra : Lars A

Dato : 26-02-07 16:44

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Desktop Sidebar: Information at your fingertips.

Jeg takker for info.
Mvh Lars
PS har du set forfor jeg ikke kunne installere dansk i KompoZer!!!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-02-07 18:24

Den 26-02-07 16.43 skrev Lars A følgende:

> PS har du set forfor jeg ikke kunne installere dansk i KompoZer!!!

Ja. Jeg tror for øvrigt, det er et forholdsvis nyt problem i IE. Jeg
mener, det har fungeret fint førhen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Instant Converter lader dig omregne forskellige måleenheder, for