bogmærker i firefox
Fra : SJP

Dato : 26-02-07 10:25

Hvor finder jeg firefox bogmærkerne? Jeg vil nemlig gerne importere dem i
opera.

Hilsen Stig

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-02-07 14:05

Den 26-02-07 10.24 skrev SJP følgende:
> Hvor finder jeg firefox bogmærkerne? Jeg vil nemlig gerne importere dem i
> opera.

De ligger i en fil, der hedder bookmarks.html.
Du kan enten gå ind i Bogmærkeadministration (menupunktet Bogmærker =>
Arranger bogmærker) og derfra eksportere dem via Filer => Eksporter.

Eller du kan finde bookmarks.html og kopiere den. Du finder den således
i Windowsd XP:
Start => Kør => skriv: %appdata%/mozilla/firefox/profiles => OK =>
bogmærkefilen ligger i din profilmappe, der sikkert hedder
"tilfældigetegn".default.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvilke fordele Firefox giver, og lær at udnytte programmets mange

Fra : SJP

Dato : 26-02-07 15:09

Tak for hjælpen.

/Stig