Manglende lyd i firefox
Fra : Monty\(7000\)

Dato : 25-02-07 21:02

Jeg kører med den nyeste version af Firefox men jeg kan ikke få lyd på den.
Hvis jeg vil høre radio får jeg intet. I IE er der ingen problemer. Nogen
der ved hvad jeg kan gøre?

Monty

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-02-07 21:13

Den 25-02-07 21.02 skrev Monty(7000) følgende:
> Jeg kører med den nyeste version af Firefox men jeg kan ikke få lyd på den.
> Hvis jeg vil høre radio får jeg intet. I IE er der ingen problemer. Nogen
> der ved hvad jeg kan gøre?

Det er sikkert den pågældende netradio, der ikke virker i Firefox. Det
kan så enten være fordi, teknologien ikke er understøttet i Firefox,
eller fordi der er fejl i deres kode. Det er svært at sige, hvad der er
tilfældet, når du ikke giver os en eller flere adresser.

Du kan for øvrigt overveje at bruge et selvstændigt program til
netradio. Så slipper du for at skulle åbne en hjemmeside for at lytte
til radio. Tag et kig på Screamer Radio, der desuden gør det muligt at
optage udsendelser:
http://kimludvigsen.dk/programmer-multimedia-screamer.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug Thunderbird til mail, og undgå at få fyldt indbakken med spam.

Fra : Per H

Dato : 25-02-07 21:56

Hold da kæft det er fedt.
det tog under 10 sekunder at hente

Vh Per

Fra : Monty\(7000\)

Dato : 25-02-07 23:21

> [...]
> fordi der er fejl i deres kode. Det er svært at sige, hvad der er
> tilfældet, når du ikke giver os en eller flere adresser.

Jeg vil prøve at kigge på dit program. Det program jeg har prøvet med er den
man kan hente inde på dr.dk som ligger sig som en toolbare men som sagt det
virker ikke. Det har virket før jeg fik opdateret min firefox

Monty

Fra : Per H

Dato : 26-02-07 08:46

On Sun, 25 Feb 2007 23:21:00 +0100, "Monty\(7000\)"
<diverse@mail.tdcadsl.dk> skrev:

> [...]
>man kan hente inde på dr.dk som ligger sig som en toolbare men som sagt det

Den kim har ling til, overgår den dr. lægger op i bjælken.
dr. har "kun" dr.
Vh Per

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 26-02-07 10:10

Kim Ludvigsen skrev:
> [...]
> netradio. Så slipper du for at skulle åbne en hjemmeside for at lytte
> til radio. Tag et kig på Screamer Radio, der desuden gør det muligt at

Hallo, den kunne du godt ha kommet med lidt før, den er dælme da wældig.

hamselv herfra