V stormer frem - R på røvtur!
Fra : Jesper

Dato : 24-02-07 23:48

I en ny meningsmåling fra Gallup i Berlingske Søndag kan de radikale nu
godt se bunden i Café Latte kruset, de er helt nede på 7,4 % eller
næsten en halvering siden Muhammed-krisen. Omvendt går det godt for
Venstre med en fremgang på hele 3% point siden sidste måling til 29,3%
og den borgerlige blok er tilbage i fuld vigør.

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=866746
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : BigBother

Dato : 25-02-07 00:01

>I en ny meningsmåling fra Gallup i Berlingske Søndag kan de radikale nu
> godt se bunden i Café Latte kruset

Ja, meget fint citat af Henrik Qvortrup der.

--
Never in modern history has an event of such cataclysmic significance been
shrouded in such mystery.

Fra : Mark Jensen

Dato : 25-02-07 00:20

On Sat, 24 Feb 2007 23:47:48 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>Venstre med en fremgang på hele 3% point siden sidste måling til 29,3%
>og den borgerlige blok er tilbage i fuld vigør.

Wee god start på en søndag :)

Fra : @

Dato : 25-02-07 01:04

(Jesper) wrote:

> [...]
>Venstre med en fremgang på hele 3% point siden sidste måling til 29,3%
>og den borgerlige blok er tilbage i fuld vigør.

tjae

af to onder mener jeg at en V+C regering med DF som støtteparti er det
mindste

jeg ville ellers så gerne være socialdemokrat, - jeg har bare ikke råd

/Albert Camus/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-02-07 01:14

@ wrote:

> tjae
>
> af to onder mener jeg at en V+C regering med DF som støtteparti er det
> mindste
>

> jeg ville ellers så gerne være socialdemokrat, - jeg har bare ikke råd

Er du ikke bistandsklient?

Så er du vist ikke for god til at regne.

Men nu fører AFR jo også succespolitik - den socialdemokratiske.

/FL

Fra : @

Dato : 25-02-07 08:16

On Sun, 25 Feb 2007 01:14:17 +0100, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Er du ikke bistandsklient?

hvor i alverden har du dog fået den ide' fra?

jeg har gennem årene prøvet en del, men aldrig bistandshjælp

/Albert Camus/

Fra : gb

Dato : 25-02-07 09:08

"@" <1[at]invalid.net> wrote in

> hvor i alverden har du dog fået den ide' fra?
> jeg har gennem årene prøvet en del, men aldrig bistandshjælp

Leegaard har sikkert mødt en, han troede var dig, sidst han var på
"honningdepotet" for at hente sin socialhjælp.

--
GB

Fra : Jesper

Dato : 25-02-07 02:27

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> jeg ville ellers så gerne være socialdemokrat, - jeg har bare ikke råd

Godt sig materiale

Fra : Jesper

Dato : 25-02-07 12:01

> [...]
> Venstre med en fremgang på hele 3% point siden sidste måling til 29,3%
> og den borgerlige blok er tilbage i fuld vigør.

Her er de konkrete tal fra dagens Berlinger(se i monospace font):
Parti Feb Afv. fra sidste md.
A 28,2 -1,7
B 7,4 -0,9
C 10,0 -0,2
D 0,1 -0,2
F 7,9 -0,2
K 1,2 -0,2
M 0,0 0,0
O 12,1 -0,1
V 29,3 +2,9
Ø 3,7 +0,5
Andre 0,2 +0,1

Samlet set står den VCO til at få 91 mandater og oppositionen 84
(Nordatlanten ikke medregnet!).
Og det kunne da godt se ud som om der var en hel del sosser og café
latte drikkere der var spadseret lige over i Venstre! Hvem siger der
ikke var en Karen J. effekt

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 25-02-07 13:54

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> [...]
> Og det kunne da godt se ud som om der var en hel del sosser og café
> latte drikkere der var spadseret lige over i Venstre! Hvem siger der

Mon ikke det snarere er Margrethe Vestager/Marianne Jelved (d)effekten.

Thorkild

Fra : Per Rønne

Dato : 25-02-07 15:32

> [...]
> Og det kunne da godt se ud som om der var en hel del sosser og café
> latte drikkere der var spadseret lige over i Venstre! Hvem siger der

Vs fremgang er klart statistisk signifikant, men S' ligger lige på
grænsen.

Men havde du nu taget valgresultatet med havde vi set andre tal.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 25-02-07 14:40

> [...]
> Venstre med en fremgang på hele 3% point siden sidste måling til 29,3%
> og den borgerlige blok er tilbage i fuld vigør.

Jaja og i næste måned vender vinden.

Men det er alligevel rart at se, at de radigale er på vej ned.