MS Windows
briani 27239
XP error code ved opstart.
Fra : Klaus Linnert

Dato : 24-02-07 18:12

Når jeg starter min XP er jeg pludselig begyndt at få følgende, og det
åbner sig i Noteblok:

[.ShellClassInfo]
LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21787

Hvad betyder dette og hvordan laves det?

Mvh Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : Allan J

Dato : 24-02-07 20:08

Klaus Linnert sendte dette med sin computer:
> [...]
>
> [.ShellClassInfo]
> LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21787
>
> Hvad betyder dette og hvordan laves det?

om den fejl du skriver om - skriver microsoft dette:
http://support.microsoft.com/kb/330132

og ellers er der disse info:
Først skal du kunne se alle filer:
Åbn Stifinder, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Find så disse tre filer:

C:\Documents and Settings\All Users\Menuen
Start\Programs\Startup\Desktop.ini
C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start\Programmer\Desktop.ini
C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start\Desktop.ini

Højreklik på dem, en af gangen, hvis en eller flere af dem indeholder
linien ¨
[.ShellClassInfo]
LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21787
Så slet filen(erne).
Genstart, se om det hjalp.

Fra : Klaus Linnert

Dato : 25-02-07 15:36

Allan J has brought this to us :
> [...]
> C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start\Desktop.ini
>
> Højreklik på dem, en af gangen, hvis en eller flere af dem indeholder linien

Hej

Tak for hjælpen den fandtse i Startup.

Mvh Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!