Nokia 6230i max hukommelse?
Fra : TL

Dato : 20-02-07 16:48

Jeg har lige købt en 6130i (ny) og kan af brugsanvisningen se, at den
understøtter flash-kort op til max. 512 mb. Jeg mente ellers på nettet at
have læst, at den understøttede op til 1 gb..........men jeg kan tage fejl.

Er der nogen som ved, om jeg kan sætte større kort end 512 mb i den uden
problemer?

Hilsen Thomas

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 20-02-07 17:15

Hvis den er fuld opdateret i sw (den nyeste) så skulle der ikke være
roblemer med op til 1gb med sikkerhed.

Har vers. 3.88 i min.

Fra : sls\(2770\)

Dato : 20-02-07 17:16

> [...]
> fejl.
>
> Er der nogen som ved, om jeg kan sætte større kort end 512 mb i den uden

Hvis du mener 6230i, kører min fint med et 2GB kort i..

// Sid

Fra : Lasse Jensen

Dato : 20-02-07 23:45

TL wrote:

> [...]
> fejl.
>
> Er der nogen som ved, om jeg kan sætte større kort end 512 mb i den uden

Har brugt 2 gb kort i min, næsten uden problemer. Hvis du fylder kortet med
musik, så er MP3 afspilleren enormt længe om at starte. Og du kan ikke selv
vælge sange med højere nummer end 256. Hvis den kører i random mode vælger
den dem selv uden problemer. Udover det fungerer det fint.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : TL