»Mere islam i hverdagen, hvis integration ~
Fra : Per Rønne

Dato : 23-02-07 08:05

I dagens JP kan man på:

<http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4261142/>

se at der fra islamisk side ønskes mere islam i hverdagen, hvis
'integrationen' skal lykkes. Altså: 'islam skal have en mere
fremtrædende rolle i børnehaver, skoler, kriminalitetsforebyggelse og i
virksomheder, ligesom ytringsfriheden skal »bruges med omtanke«'.

For mig at se er dette den direkte forkerte vej at gå. Islam skal /ikke/
'integreres' i hverdagen på skoler og virksomheder, tværtimod skal islam
reduceres til privatsfæren. Det virker som om man grundlæggende ønsker
at integrere det danske samfund i islam, og ikke omvendt, og det må ikke
lykkes.

Og så skal vi have afskaffet denne islamiske gruppetænkning. For at
citere islamismeforskeren Tina Magaard: »Man lægger kimen til en ny
krise, hvis man på denne måde lukker muslimske børn og unge ind i et
kollektivistisk tilhørsforhold, hvor de er muslimer, før de er borgere,
og hvor du betinger deres integration i samfundet af, at man retter sig
efter imamernes fortolkning af islam«.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : El Trabajador

Dato : 23-02-07 08:45

> [...]
> kollektivistisk tilhørsforhold, hvor de er muslimer, før de er borgere,
> og hvor du betinger deres integration i samfundet af, at man retter sig

Det er desværre nok den eneste vej for "integrationen", da muhamedanerne jo
ikke vil integreres i vores "vantro" samfund. Både muhamedanere og
halalhippier er jo enige om at det er os danskere, der skal indordne os
muhamedanerne.

Halalhippier, I er nogle landsforræderiske møgdyr.
--
El Trabajador

Fra : Peter B. P.

Dato : 23-02-07 08:17

   Newsgroups:   dk.politik

--
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the
point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. The

Fra : Per Rønne

Dato : 23-02-07 10:26

Peter B. P. <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote:

> Newsgroups: dk.politik

Ja, jeg så det bagefter - og kunne konstatere at den tråd var stendød
som følge af alminelig mudderkastning.

Selv har jeg da også auto-sortlistet tråden, som man intet konstruktivt
kan forvente fra.

PS. Du har jo i øvrigt selv været med til at lægge den død.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter B. P.

Dato : 23-02-07 17:59

On 2007-02-23 10:25:39 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> [...]
> kan forvente fra.
>
> PS. Du har jo i øvrigt selv været med til at lægge den død.

Nej, det kan du takke trolden Ingolf for.

--
"If you had a spouse that behaved like your government, you could not
only break free of the relationship, you might be able to collect

Fra : Knud Larsen

Dato : 23-02-07 09:34

> [...]
> reduceres til privatsfæren. Det virker som om man grundlæggende ønsker
> at integrere det danske samfund i islam, og ikke omvendt, og det må ikke

Islam kan IKKE reduceres til privatsfæren, det er en decideret "udvendig"
religion, som slet ikke
kan fungere på privat plan. Ritualerne kræver, at man er mange om dem og
bekræfter hinanden om
at islam er vejen til paradis.

Nu har en af de ultra-moderate stater i Malysia iøvrigt indført et islamisk
spionkorps som skal spionere på hoteller og barer o.a. for at finde
utilbørlig opførsel fra mænd og kvinder. De moderate muslimske lande bliver
mere og mere konservative, og indvandringslandende får et stadig større tryk
i retning af at islam skal implementeres flere og flere steder. Islam kan
formodentlig ikke stoppes, den bliver vores skæbne, hvad enten vi piber
eller synger.

Fra : El Trabajador

Dato : 23-02-07 17:22

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i

> [...]
> skal implementeres flere og flere steder. Islam kan formodentlig ikke
> stoppes, den bliver vores skæbne, hvad enten vi piber eller synger.

Det mellemste og nordlige Østeuropa er stadig muhamedanerfrit. Hvor længe
mon Polen m.v. kan holdes muhamedanerfrit?

De forbandede halalhippier og de politikere som er skyld i
muhamedaniseringen af Danmark bør stilles til regnskab for deres
landsforræderiske handlinger. Kom ikke og sig, at I ikke blev advaret -
Mogens Glistrup har de seneste 20-30 år advaret mod muhamedanerfaren.

Kun en tåbe frygter ikke islam!
--
El Trabajador

Fra : Knud Larsen

Dato : 23-02-07 17:54

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> [...]

> landsforræderiske handlinger. Kom ikke og sig, at I ikke blev advaret -
> Mogens Glistrup har de seneste 20-30 år advaret mod muhamedanerfaren.

Og fordi han var sådan et vrøvlehoved, og mega-overdriver, så har masser af
mennesker pr automatik gået ud fra, at hvad han sagde var det rene og skære
vås. Når Glistrup sad og rodede med islamiske kilder, så mente gode
mennesker at det var en hædersgerning at ikke vide noget som helst om emnet,
det viste at man var "rigtig klog"