Jacko bliver muhamser
Fra : Peter B. P.

Dato : 23-02-07 00:09

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=4260610/

"- Da jeg kom tilbage fra Mekka, købte jeg en masse bøger til ham, og
han stillede mig en masse spørgsmål om min tro. Jeg fortalte ham, at
den er fredelig og smuk, sagde den 52-årige Jermaine til Muslim News."

PC bullshit. Fredelig og smuk my ass.

--
"Democracy is the theory that the common people know what they want,
and deserve to get it good and hard." - H. L. Mencken

http://titancity.com/blog/

Fra : Martin

Dato : 23-02-07 00:14

On 23 Feb., 00:09, Peter B. P. <spamt...@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk>
wrote:
> [...]
> han stillede mig en masse spørgsmål om min tro. Jeg fortalte ham, at
> den er fredelig og smuk, sagde den 52-årige Jermaine til Muslim News."

Unge kvinder på 6 år er så mulige gifte-partnere for Jacko - men
hvordan ser profeten på drenge ;-|

Mvh
Martin

Fra : Peter B. P.

Dato : 23-02-07 00:19

On 2007-02-23 00:13:52 +0100, "Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> said:

> Unge kvinder på 6 år er så mulige gifte-partnere for Jacko - men
> hvordan ser profeten på drenge ;-|
>
> Mvh
> Martin

Dem havde han ingen problemer med. Paradis var naturligvis også
udstyret med utallige lækre små knægte, som matyrerne for
Muhammedanismen kunne ligge og hore med til tidens ende...

--
"If you had a spouse that behaved like your government, you could not
only break free of the relationship, you might be able to collect

Fra : Martin

Dato : 23-02-07 00:31

On 23 Feb., 00:18, Peter B. P. <spamt...@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk>
wrote:

> Dem havde han ingen problemer med. Paradis var naturligvis også
> udstyret med utallige lækre små knægte, som matyrerne for
> Muhammedanismen kunne ligge og hore med til tidens ende...

Jeg tror at Jacko skal passe lidt på at han ikke ender med at få et
plastic kirurgisk indgreb, der skærer af ved halsen

Mvh
Martin

Fra : Peter B. P.

Dato : 23-02-07 00:42

On 2007-02-23 00:31:02 +0100, "Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> said:

> [...]
>>
> Jeg tror at Jacko skal passe lidt på at han ikke ender med at få et
> plastic kirurgisk indgreb, der skærer af ved halsen

Det skal du ikke være bange for. Det er kun når det er os vantro der
misbruger børn, at muhamserne brokker sig.

--
"A casual stroll throug the lunatic asylum shows that faith does not
prove anything." - Friedrich Nietzsche

http://titancity.com/blog/

Fra : Hr. Jensen

Dato : 23-02-07 09:47

On 22 Feb 2007 15:31:02 -0800 "Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> sent the
following smoke signals:

>Jeg tror at Jacko skal passe lidt på at han ikke ender med at få et
>plastic kirurgisk indgreb, der skærer af ved halsen

Du mener, at han bliver forkortet med en halal-meter...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn