Fup-forhandlinger, fup-strejke og fup-snes~
Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-07 08:49

Fup-forhandlinger, fup-strejke og fup-snestorm

Hvis TV2 speakeren spurgte BZ-talsmand Knud Foldschack om de unges
ansvar for hærværk mod naboer og dækning af sådanne udgifter, så kunne
man påstå at Danmark havde et demokrati.

Men mikrofonholderne har kun reklame for muslimagtig vold i tankerne

Vi har et diktatur, hvor staten styrer og ensretter medierne så debat
er fup-debat

I tråd med dette opdramatiseres overenskomstforhandlinger og
skraldemandssympatistrejke og Ritt og politiledelse forhandlinger med
piercede unge sexduller, der blot skal have 15 minutters berømmelse.

Danskeren lokkes til ikke at forlade sofa og skærm - det
milimeterrykke sne-drys, der tør på få minutter, er ikke nær så
spændende, som den virkelighed, der opdigtes foran live kamera, hvor
studie-journalist-1 siger til journalist-i-marken-2 "Jeg kan se der er
snebanker"(eller måske hun kaldte det snedriver, men de nyligt landede
snelag var så tynde, at man kunne se på gråtonen om det hvide drys lå
på græs eller jord.

Jeg har har i årevis på usenet kritiseret, at den antividenskabelige
DMI-journalistik har ændret definitionen på snestorm, så det intet har
med storm at gøre, men er næsten ethvert snefald, der ikke sker i
totalt vindstille, -

- og selv med de ny meter-per-sekund grænser føler det
overdramatiserende TV-show sig nødt til at tale om blizzard-,forhold
som er lodret løgn udfra de aktuelt opdaterede sprogvedtægter.

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 21-02-07 12:39

> - og selv med de ny meter-per-sekund grænser føler det overdramatiserende
> TV-show sig nødt til at tale om blizzard-,forhold som er lodret løgn udfra
> de aktuelt opdaterede sprogvedtægter.

Så skulle du dælme ud at gå tur med vores hund. Her er rigeligt
med snestorm!!!

Men i Københavnere er altid så forkælede. I skal både ha' opera,
metro og godt vejr.

Fra : Snuden

Dato : 21-02-07 16:20

On Wed, 21 Feb 2007 12:39:06 +0100, "-=* DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

>Så skulle du dælme ud at gå tur med vores hund. Her er rigeligt
>med snestorm!!!

Bo har jo den opfattelse at de vejrforhold der er i hele landet er de
samme som dem han kan observere uden for sit vindue. Havde en længere
storm-kontra-*sne*storm diskussion med ham for et par år siden. Han
*kan ikke forstå* at selv om ordet "storm" indgår i begge begreber er
de vidt forskellige.

>Men i Københavnere er altid så forkælede. I skal både ha' opera,
>metro og godt vejr.

Jeg vil godt nøjes med det gode vejr - operaen og metroen kan det være
det samme med.
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-07 19:05

"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message
> [...]

Vi har 4 katte og de holder sig klogt på indersiden af kattelemmen i
det friske snevejr som trods Københavns megen fyren for gråspurvene er
blevet frostsne nu og ikke tøsne som i morges.
Tidligere på dagen to unødvendige fejninger af milimetersnelag, nu
skovling af ca 1 m3 på tyve meter havegang og fortov

> Bo har jo den opfattelse at de vejrforhold der er i hele landet er
> de
> samme som dem han kan observere uden for sit vindue. Havde en
> længere

I årtier har jeg konstateret at vejret er langt varmere her end hvad
vejrmeldingen angiver for landet
At hovedstaden har kystklima er nok ofte medvirkende
Min pointe før og nu er at journalisterne overdriver og sprogprofessor
Jørn Lund gav mig på bogmessen ret i at brug af ordet "snestorm" om
ethvert mildt blæsevejr med sne er en uskik og typisk - og DMI er
spændt for underholdningens vogn og har opgivet videnskabelighed.

> storm-kontra-*sne*storm diskussion med ham for et par år siden.

Når jeg går 50 m mod Nørrebroparkens midte, hvor husene ikke giver læ,
falder snefnuggene stadig ret lodret, så den hårde vind som DMI
angiver, er ikke gældende her - og er langt fra storm..

Lægger den tunge sne en dæmper på luftbevægelserne, så der ikke er
pludselige vindstød af stormstyrke i sne-kuling?

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 21-02-07 18:03

> - og selv med de ny meter-per-sekund grænser føler det overdramatiserende
> TV-show sig nødt til at tale om blizzard-,forhold som er lodret løgn udfra
> de aktuelt opdaterede sprogvedtægter.

Har lige været ude og grave 2 biler fri fra fup-sne.

Fra : Peter B. P.

Dato : 21-02-07 20:11

On 2007-02-21 18:02:54 +0100, "-=* DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> said:

> Har lige været ude og grave 2 biler fri fra fup-sne.

Det er sku sikkert talkum.

Men alle lokale veje her i Helsingør Kommune er begravet i talkum.

--
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the
point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. The

Fra : gb

Dato : 22-02-07 01:51

Peter B. P. <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote in

> Men alle lokale veje her i Helsingør Kommune er begravet i talkum.

Det må være Bush og Pia Kjærsgaard, der står bag! Ingen tvivl om det!

--
GB

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-07 03:29

"gb" <nospam@no.invalid> wrote in message
> Peter B. P. <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote in

> Det må være Bush og Pia Kjærsgaard, der står bag! Ingen tvivl om
> det!

Som bevist i tidligere tråd er det FUP at tale om STORM
og fup har det været at tale om SNE-STORM også efter ny
fupdefinitioner

men at selv iskrystallerne som nu snart tør væk ikke skulle være sne
har ingen påstået

Talkum er iøvrigt ikke hvad Hollywood bruger som fup-sne

Sammensværgelsesteorier imod journalister har det med altid at være
sande og sammensværgelsesteori er en ædel sport, men blind høne kan
også finde et korn og helt undgår massemedierne da ikke at komme med
et sandt ord i ny og næ

Fra : Kim2000

Dato : 22-02-07 17:50

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:jaidnQ1AVd7e5kHYnZ2dnUVZ8vudnZ2d@giganews.com...

> Har lige været ude og grave 2 biler fri fra fup-sne.

Først gravede du en bil fri og opdagede så det ikke var din

Fra : @

Dato : 22-02-07 18:01

On Thu, 22 Feb 2007 17:49:38 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
>meddelelse news:jaidnQ1AVd7e5kHYnZ2dnUVZ8vudnZ2d@giganews.com...

>Først gravede du en bil fri og opdagede så det ikke var din

ROTFL

næsten lige så morsomt som da vi opdagede at vi trak vod efter
svigermor i den forkerte sø

/Albert Camus/

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-07 20:17

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> "-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>
> skrev i en meddelelse

> Først gravede du en bil fri og opdagede så det ikke var din
Skønt at der endelig er sne at bruge den dyre snetræskovleblad-sag til

Fup sne har ingen talt om, men STORM har hovedstaden ikke haft mens
sne i årtier og DMI-fupsnestormdefinition har heller ikke været
opfyldt vedr vindhastighed

Mærkeligt at Ålborg-sports-tag ikke har elektriske tråde så de pr
automatik smelter sne væk de få gange pr årti der er så atypisk tyngde
på det svagt understøttede tag.

Energiforbruget ved at smelte 40 cm sne er nok % af % af hvad
sammenbrasning koster