Forbandede radikale bøsserøve
Fra : Neuman

Dato : 20-02-07 15:34

Ja - jeg er godt og grundigt træt af bøssekarlen Bondam og hans uhyrlige
måde at drive os bilejere væk fra byen. Det er ikke mere end 4 måneder siden
at godt 50 P-pladser blev ulovlige at benytte mellem kl 7-18 på hverdage.

Nu er der idag så lige dumpet et brev ind ad min brevsprække hvor der står:

"I forlængelse af parkeringsstrategien er det besluttet, at beboerlicensen
ikke længere gælder på enkelte vejstrækninger på hovedstrøgene i dagtimerne.
I licenszonen KN, hvor din beboerlicens gælder, drejer det sig om følgende
gade:
Kongens nytorv, Store Kongensgade 1-77 og 2-84 samt Bredgade 1-49 og 2-42.
På disse vejstrækniner fritager beboerlicensen _ikke_ længere for
betalingsparkering i tidsrummet kl10-17 mandag til fredag. I tidsrummet 8-10
og efter kl 17 samt lørdag er der stadig fri parkering med gyldig
beboerlicens"

AAARGH !
Det er snart komplet umuligt at finde et sted at smide sin øse. Hvis man
siger at der er bare én P-plads ud for hvert husnummer drejer det sig altså
om at godt og vel 150 pladser der på underlig vis bare er forsvundet til
fordel for.....nå ja hvad er fordelen her ud over flere P-afgifter ned i
København Kommunes lomme?

Sidste uge padlede jeg rundt en halv time efter en plads inden for ca. 200
meter radius af mit hjem. Jeg opgav og parkerede lidt friskt tæt på et
"opmarcheringsområde". Ja så blev jeg 510,- fattigere. Igen. Men det gør vel
ikke så meget så længe jeg også betaler topskat af det fulde beløb, vel?

Så næste år tror jeg sørme at jeg skal betale skat i Hong kong eller andet
lukrativt skattely. Men så piver venstrefløjen.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 20-02-07 15:39

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> måde at drive os bilejere væk fra byen. Det er ikke mere end 4 måneder
> siden at godt 50 P-pladser blev ulovlige at benytte mellem kl 7-18 på

De fascister skulle have drejet halsen om, hele bundtet... det samme gælder
P-vagter.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Peter B. P.

Dato : 20-02-07 15:59

On 2007-02-20 15:38:43 +0100, "Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> said:

> "Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>

> De fascister skulle have drejet halsen om, hele bundtet... det samme
> [...]

Giver p-vagterne ikke "de første 2 timer gratis"? :)

--
"Technically, they're not homosexuals, they'll just fuck anything that
is hot and concave".

- Neal Stephenson, "Snow Crash"

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-07 22:31

Hello, Kim!
You wrote on Tue, 20 Feb 2007 15:38:43 +0100:

KF> "Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KF> De fascister skulle have drejet halsen om, hele bundtet... det samme
KF> gælder
KF> P-vagter.

Forbandede tudefjæs begge to - få dog et liv uden alt det evindelige brok!

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 21-02-07 11:28

"Blume, Alf" <AlfBlume(a)hotmaildotcom> skrev i en meddelelse

> Forbandede tudefjæs begge to - få dog et liv uden alt det evindelige brok!

Ja, jeg er ikke i tvivl om at DU går ind for alle tiltag der generer
bilister. Det er DIG der er en forbandet pestilens, ikke os.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-07 12:56

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> "Blume, Alf" <AlfBlume(a)hotmaildotcom> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg er ikke i tvivl om at DU går ind for alle tiltag der generer
> bilister. Det er DIG der er en forbandet pestilens, ikke os.

Kan du ikke høre dig selv: "facister, dreje halsen om, pestilens", osv, osv
.. . .
Du har et problem, ikke jeg.
I øvrigt er jeg daglig bilist, for tiden i Citroën Xasara.

Så stop nu tuderiet Kim m.fl.. - I har ikke ret fordi I er nogen stykker der
brokker Jer.

Fra : Peter B. P.

Dato : 25-02-07 19:17

On 2007-02-21 12:55:51 +0100, "Blume, Alf" <AlfBlume(a)hotmaildotcom> said:

> [...]
> I øvrigt er jeg daglig bilist, for tiden i Citroën Xasara.
>
> Så stop nu tuderiet Kim m.fl.. - I har ikke ret fordi I er nogen

Korrekt. De brokker sig fordi de har ret.

Iøvrigt er Citroen en lortevogn. Smid dog det franske crap på
lossepladsen hvor der hører hjemme.

--
"If you had a spouse that behaved like your government, you could not
only break free of the relationship, you might be able to collect

Fra : Allan Riise

Dato : 20-02-07 16:46

Neuman wrote:
> [...]
> Så næste år tror jeg sørme at jeg skal betale skat i Hong kong eller
> andet lukrativt skattely. Men så piver venstrefløjen.

Du er da velkommen til at rejse fra landet, men meningen med at det ikke er
gratis at holde uden for beboelsesejendomme i alm. arb. tid er jo klar nok.
Skal man bruge en bil i kbh. må det vel være til arbejde og så holder din
bil vel ikke udenfor din bopæl.

Det kaldes for adfærdsregulerende lovgivning, akkurat som at 20 cigaretter
koster godt 30.-, at man giver bøder for at køre for stærkt etc. Byen holder
ikke til at alle der bor der har en bil.

--
Allan Riise

Fra : Neuman

Dato : 20-02-07 17:22

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Skal man bruge en bil i kbh. må det vel være til arbejde og så holder din
> bil vel ikke udenfor din bopæl.

Man kunne vel tænkes at cykle på arbejde? Eller arbejde hjemmefra? Eller
ligge syg en dag?
Hvad med ferier - skal jeg bare lade være med at holde den slags eller skal
der være påbud om udelukkende at holde bilferie i Skagen?

Fra : Allan Riise

Dato : 20-02-07 17:45

Neuman wrote:
> [...]
> Hvad med ferier - skal jeg bare lade være med at holde den slags
> eller skal der være påbud om udelukkende at holde bilferie i Skagen?

De dage man er syg eller lign. må man parkere i et p-hus/betalingsbås,
ligesom jeg da jeg boede i byen, parkerede min bil det billigste sted i
lufthavnsparkeringen eller inde i det gamle Shell hus.

--
Allan Riise

Fra : Allan Riise

Dato : 20-02-07 17:46

Allan Riise wrote:

> De dage man er syg eller lign. må man parkere i et p-hus/betalingsbås,
> ligesom jeg da jeg boede i byen, parkerede min bil det billigste sted
> i lufthavnsparkeringen eller inde i det gamle Shell hus.

Hvis du kan cykle på arbejde eller du arb. hjemmefra har du ikke behov for
bil.

--
Allan Riise

Fra : Neuman

Dato : 20-02-07 20:28

> Hvis du kan cykle på arbejde eller du arb. hjemmefra har du ikke behov for
> bil.

Nårh ja det siger sig selv. For du ved jo lige hvad andre folk har brug for.
For det kunne ihvertfald ikke tænkes anderledes(?)
Det er vel helt hen i vejret at have brug for en bil hvis man ikke bruger
den til/fra arbejde. Det må være dagens tumpebemærkning.

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 25-02-07 16:20

> [...]
>Det er vel helt hen i vejret at have brug for en bil hvis man ikke bruger
>den til/fra arbejde. Det må være dagens tumpebemærkning

Der er åbenlyst nogen, der har vanskeligt ved at skælne mellem behov for ,
og gerne ville have.
Der er utallige lystkøretøjer i byen! Biler der ikke er behov for, men er
dejlige at have, enten til lystbrug eller som statussymbol!

Det koster!

M. Dahlberg

Fra : Alucard

Dato : 25-02-07 17:42

On Sun, 25 Feb 2007 16:20:02 +0100, "Michael Dahlberg"
<m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>Der er utallige lystkøretøjer i byen! Biler der ikke er behov for, men er
>dejlige at have, enten til lystbrug eller som statussymbol!

Nu er "behov" en subjektiv ting....

Nogen vil kalde en bil for et "behov" hvis den kan spare familien 2
timer om dagen i transport.... Andre vil kalde det luxus....

Nogen mener at den nyeste BMW dækker et transport-behov, andre vil
sige det bare er et statussymbol....

Sådan er der så meget....

Fra : Peter B. P.

Dato : 25-02-07 19:24

On 2007-02-25 17:41:37 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com> said:

> [...]
> timer om dagen i transport.... Andre vil kalde det luxus....
>
> Nogen mener at den nyeste BMW dækker et transport-behov, andre vil

Havde jeg råd ville jeg køre BMW eller Mercedes, fordi de dels har 10
års garanti på chassiet, og så iøvrigt at de er meget trafiksikre, og
iøvrigt pissegod kvalitet.

--
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the
point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. The

Fra : Lars Holst

Dato : 10-05-07 16:04

Peter B. P. <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> said in

> Havde jeg råd ville jeg køre BMW eller Mercedes, fordi de dels har 10
> års garanti på chassiet, og så iøvrigt at de er meget trafiksikre, og
> iøvrigt pissegod kvalitet.

Lortebiler

--
Lars Holst

Fra : Peter B. P.

Dato : 25-02-07 19:23

On 2007-02-25 16:20:02 +0100, "Michael Dahlberg"
<m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> said:

> [...]
> Der er utallige lystkøretøjer i byen! Biler der ikke er behov for, men
> er dejlige at have, enten til lystbrug eller som statussymbol!

Bilejere er et kæmpe overskudsforretning for staten. Det koster ikek
dig en skid hvis du ikek selv ejer en bil. Du nyder til gengæld godt af
hvor meget bilejere punger ud til den infrastruktur du også selv
bruger...

Fra : Hr. Jensen

Dato : 20-02-07 18:47

On Tue, 20 Feb 2007 17:44:56 +0100 "Allan Riise" <ari06@pc.dk> sent the
following smoke signals:

>De dage man er syg eller lign. må man parkere i et p-hus/betalingsbås

Og hvordan kommer bilen så derhen?
For du mener vel ikke at man skal køre bil i syg tilstand?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Peter B. P.

Dato : 20-02-07 16:53

On 2007-02-20 16:45:38 +0100, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> said:

> [...]
> cigaretter koster godt 30.-, at man giver bøder for at køre for stærkt
> etc. Byen holder ikke til at alle der bor der har en bil.

Det UNNE den hvis politikerne ikke var så anti-autonomib orienterede.
Med den røde borgerrepresentation er det ingen overraskelse.

Byg en masse parkeringskældre, og en stor del af problemet vil forsvinde.

Politikerne burde have gjort det for 20 år siden, men nej....

--
"Democracy must be something more than two wolves and a sheep voting on
what to have for dinner."   - James Bovard (1994)

http://titancity.com/blog/

Fra : Jesper

Dato : 25-02-07 19:09

Peter B. P. <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote:

> [...]
>
> Byg en masse parkeringskældre, og en stor del af problemet vil forsvinde.
>
> Politikerne burde have gjort det for 20 år siden, men nej....

Nej, det er ikke politikerne der skal bygge P-kældre. Det skal folk selv
gøre. En masse boligselskaber har fået dispensation fra bygningen af
P-kældre (eller fremskaffelse af P-pladser på anden vis, f.eks. på
fællesarealer). Dispensationerne skal inddrages og boligselskaberne skal
i gang med at bygge P-kældre.
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Peter B. P.

Dato : 25-02-07 19:18

On 2007-02-25 19:09:29 +0100, spambuster@users.toughguy.net (Jesper) said:

> [...]
> P-kældre (eller fremskaffelse af P-pladser på anden vis, f.eks. på
> fællesarealer). Dispensationerne skal inddrages og boligselskaberne skal

Fair nok. In any case - byg de skide P-pladser/kældre NU.

Det kan løse enorme trafikproblemer fordi en masse trafik i myldretiden
er fra bilister der forgæves søger p-pladser til deres biler.

--
"Democracy is the theory that the common people know what they want,
and deserve to get it good and hard." - H. L. Mencken

http://titancity.com/blog/

Fra : N_B_DK

Dato : 20-02-07 18:38

In news:45db1793$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <ari06@pc.dk> typed:

> stærkt etc. Byen holder ikke til at alle der bor der har en bil.

Skal vi så ikke blive enige om du fra nu af parkerer i Kalby ? eller vil du
mene det er urimeligt at du skal parkere et par km fra din bopæl ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Allan Riise

Dato : 20-02-07 19:05

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Skal vi så ikke blive enige om du fra nu af parkerer i Kalby ? eller
> vil du mene det er urimeligt at du skal parkere et par km fra din

Jeg bruger off. transport, derudover så har vi egen p-plads.

--
Allan Riise

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-07 19:09

Allan Riise wrote:

> Jeg bruger off. transport,

Så behøver du ikke have bil...

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Allan Riise

Dato : 20-02-07 19:12

Kim Frederiksen wrote:

> Så behøver du ikke have bil...

Næ, og det har jeg da heller ikke

--
Allan Riise

Fra : N_B_DK

Dato : 20-02-07 19:24

In news:45db3857$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <ari06@pc.dk> typed:

> Jeg bruger off. transport, derudover så har vi egen p-plads.

Så forstår jeg bedre hvordan det er så nemt at sidde og sige, bare gør dit
og dat.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Allan Riise

Dato : 20-02-07 19:42

N_B_DK wrote:
> In news:45db3857$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Allan Riise <ari06@pc.dk> typed:

> Så forstår jeg bedre hvordan det er så nemt at sidde og sige, bare
> gør dit og dat.

Nemlig. Jeg *fravalgte* jo København i stedet for at brokke mig, at jeg så
gjorde det fordi jeg ville have børn, det er en anden snak.

--
Allan Riise

Fra : Peter B. P.

Dato : 20-02-07 19:53

On 2007-02-20 19:42:22 +0100, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> said:

> Nemlig. Jeg *fravalgte* jo København i stedet for at brokke mig, at jeg
> så gjorde det fordi jeg ville have børn, det er en anden snak.

Hvad med dem der ikke er så priviligerede at de kan vælge til og fra
som dig selv?

Fra : Allan Riise

Dato : 20-02-07 20:42

Peter B. P. wrote:

> Hvad med dem der ikke er så priviligerede at de kan vælge til og fra
> som dig selv?

Kan?

Jeg ventede skam 2½ år på at få en lejlighed.

--
Allan Riise

Fra : Peter B. P.

Dato : 20-02-07 21:32

On 2007-02-20 20:42:13 +0100, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> said:

> Kan?
>
> Jeg ventede skam 2½ år på at få en lejlighed.

Det ændrer ikek på at du nu lader til at være i en priviligeret
position. Andre skal vente 20 år på lejlighed, mens de bor i
forstæderne eler provinsen, og derfor næsten er nødt til at have bil
for at kunen passe et job.

Fra : N_B_DK

Dato : 20-02-07 19:57

In news:45db40fc$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <ari06@pc.dk> typed:
> Nemlig. Jeg *fravalgte* jo København i stedet for at brokke mig, at
> jeg så gjorde det fordi jeg ville have børn, det er en anden snak.

Jamen det er jo fint nok, det er bare ikke alle der bor således at de
offenlige transportmidler er en mulighed, lad os lige forestille os du
arbejdede i Dysted og skulle møde fra 9-17, ja du kan komme derud til kl 9,
men hvordan vil du komme hjem ?

Nå nej det kan man ikke.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Allan Riise

Dato : 20-02-07 20:43

N_B_DK wrote:
> [...]
> offenlige transportmidler er en mulighed, lad os lige forestille os du
> arbejdede i Dysted og skulle møde fra 9-17, ja du kan komme derud til

Jo, jeg har en knallert.

--
Allan Riise

Fra : N_B_DK

Dato : 20-02-07 20:58

In news:45db4f1c$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <ari06@pc.dk> typed:

> Jo, jeg har en knallert.

Er det en offenlig transportmiddel ? hvad siger landbetjenten til du kører
dit barn i vuggestue/whatever på den ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Neuman

Dato : 20-02-07 21:05

> Er det en offenlig transportmiddel ? hvad siger landbetjenten til du kører
> dit barn i vuggestue/whatever på den ?

Forstå det nu - hvis Allan kan klare et job uden at have bil, så er der
ingen her i verden der har brug for bil.

Fra : Allan Riise

Dato : 20-02-07 23:16

Neuman wrote:
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Forstå det nu - hvis Allan kan klare et job uden at have bil, så er
> der ingen her i verden der har brug for bil.

Det var dig der skrev at du kunne jo cykle.

Og ja, hvis du bor og arbejder i Kbh. så har du ikke behov for en bil.

--
Allan Riise

Fra : Allan Riise

Dato : 20-02-07 23:18

N_B_DK wrote:
> In news:45db4f1c$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Allan Riise <ari06@pc.dk> typed:

> Er det en offenlig transportmiddel ? hvad siger landbetjenten til du
> kører dit barn i vuggestue/whatever på den ?

Hvad har det med arbejde at gøre, for det var jo det jeg svarede på.

Derudover så har jeg 1 i børnehave og 1 i skole, begge kan gå her i byen 10
min. gang hfra bopæl.

--
Allan Riise

Fra : N_B_DK

Dato : 21-02-07 01:19

In news:45db736f$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <ari06@pc.dk> typed:

> Hvad har det med arbejde at gøre, for det var jo det jeg svarede på.

Du ved godt mange har børn som ikke tilfældigvis kan blive passet 2 min gang
fra hvor man bor ?

> Derudover så har jeg 1 i børnehave og 1 i skole, begge kan gå her i
> byen 10 min. gang hfra bopæl.

Ja DINE kan, det er ikke ensbetydende med det er sådan for alle vel ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Allan Riise

Dato : 21-02-07 08:41

N_B_DK wrote:
> In news:45db736f$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Allan Riise <ari06@pc.dk> typed:

> Du ved godt mange har børn som ikke tilfældigvis kan blive passet 2
> min gang fra hvor man bor ?

Og?
Så er der busser eller der er køreordninger til og fra skole/børnehave, man
kan så tage sin pode tidligt nok afsted således at man kan nå hjem og tage
sin knallert på job.

> Ja DINE kan, det er ikke ensbetydende med det er sådan for alle vel ?

De fleste kunne sagtens, og i Kbh, hvis man også arbejder der, så er det
absolut ikke noget problem, man har bestemt ikke brug for en bil.

--
Allan Riise

Fra : N_B_DK

Dato : 21-02-07 09:23

In news:45dbf774$0$2087$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <ari06@pc.dk> typed:

> Så er der busser eller der er køreordninger til og fra
> skole/børnehave, man kan så tage sin pode tidligt nok afsted således
> at man kan nå hjem og tage sin knallert på job.

Jeg kunne sagtens give dig eksempler fra dit lokal område som beviser det er
umuligt, men du har jo allerede set i krystal kyglen hvordan forholdene er
for alle.

> De fleste kunne sagtens, og i Kbh, hvis man også arbejder der, så er
> det absolut ikke noget problem, man har bestemt ikke brug for en bil.

Hvordan kan DU sige hvad folks behov er ? biler bliver brugt til andet end
bare transport til og fra arbejde.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Allan Riise

Dato : 21-02-07 09:35

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Jeg kunne sagtens give dig eksempler fra dit lokal område som beviser
> det er umuligt, men du har jo allerede set i krystal kyglen hvordan

Ja, for telebussen kører for alle.

Men klart fortæl, fortæl.

> Hvordan kan DU sige hvad folks behov er ? biler bliver brugt til
> andet end bare transport til og fra arbejde.

Det er jeg godt klar over, men behovet er ikke at man ikke kan arbejde og få
passet sine børn, altså er det ting man har valgt.

--
Allan Riise

Fra : Thomas H.

Dato : 20-02-07 19:07

> [...]
> "opmarcheringsområde". Ja så blev jeg 510,- fattigere. Igen. Men det gør
> vel ikke så meget så længe jeg også betaler topskat af det fulde beløb,

Tænk hvis man regnede ud, hvor meget ekstra CO2 der bliver kylet ud i
ozonlaget, fra alle dem der ligger og kører rundt og leder efter en
parkeringsplads, alle dem som bliver fanget af spærrede og ensrettet gader,
samt alle dem som ikke kan finde det sted de skal hen, pga. grotesk dårlige
vejnavneskilte og manglende husnumre!

Det skulle forbydes for firmaer at ligge i indre københavn, det er tit
komplet umuligt at komme til at parkere hvis man, som jeg, skal ud at
servicere hos dem. Tænk hvis flere firmaer flyttede ud på landet, så ville
de lange sejtræk MOD byen om morgenen måske udlignes?

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-07 19:26

Thomas H. wrote:
>Tænk hvis flere firmaer flyttede ud på landet, så
> ville de lange sejtræk MOD byen om morgenen måske udlignes?

Det har jeg været fortaler for i årevis, men nu er det nok ret begrænset
hvor mange politikere der hører efter hvad JEG siger

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Peter B. P.

Dato : 20-02-07 19:53

On 2007-02-20 19:07:19 +0100, "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> said:

> Tænk hvis man regnede ud, hvor meget ekstra CO2 der bliver kylet ud i
> ozonlaget,

CO2 har INTET med Ozonlaget at gøre.

Fra : Thomas H.

Dato : 20-02-07 21:02

"Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> skrev i en meddelelse

> CO2 har INTET med Ozonlaget at gøre.

Jo hvis der laves nok dygtigt lobbyarbejde!

Fra : Peter B. P.

Dato : 20-02-07 21:34

On 2007-02-20 21:01:39 +0100, "Thomas H."

LOL!!!! Ja, det er jo sandt nok. :D

Fra : Per Rønne

Dato : 20-02-07 21:20

Neuman <neuman@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Nu er der idag så lige dumpet et brev ind ad min brevsprække hvor der står:

Et sådant sprog fortjener egentligt ikke at man tager tråden alvorligt -
så den er hermed autosortlistet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Neuman

Dato : 20-02-07 21:26

> Et sådant sprog fortjener egentligt ikke at man tager tråden alvorligt -
> så den er hermed autosortlistet.
> --
Hvor er det lige at det støder dig, Per?

Fra : Peter B. P.

Dato : 20-02-07 21:35

On 2007-02-20 21:19:40 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> Et sådant sprog fortjener egentligt ikke at man tager tråden alvorligt -
> så den er hermed autosortlistet.

Tog du den personligt, Per?

Nårh...

Fra : Søren

Dato : 20-02-07 21:52

> [...]
> hverdage.
>
> Nu er der idag så lige dumpet et brev ind ad min brevsprække hvor der

Svaret på dine fustrationer er en cykel og en dele-bil.

Links:
www.din-cykelhandler.dk
http://www.delebil.dk/

Søren

Fra : Neuman

Dato : 10-05-07 11:17

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse

<snip utilfredshed med nedlagte parkeringspladser>

Så har jeg lavet min egen lille undersøgelse over en måned: Hvor meget
benzin brænder jeg egentlig af på at finde en parkeringsplads i gåafstand
fra min bolig.

I en periode på 30 dage har jeg brugt 0,8 liter benzin i snit hver eneste
gang jeg har skullet bruge en P-plads. Jeg kan knap forestille mig at jeg er
den eneste med problemet at finde en egnet plads at smide bilen på. Denne
opgørelse er kun for parkering ved mit hjem. Derudover kommer så de gange
hvor jeg prøver at parkere andre steder i KBH.

Kommunen har valgt at nedlægge P-pladser pga trafikale problemer uagtet at
disse problemer i høj grad skyldes folk der gerne vil parkere mindre end 2
km fra deres hjem.
For det første betyder mangel på pladser mere trafik (cruising efter bås) og
for det andet sviner biler en hel del ved langsom bykørsel. Gad vide om det
nogensinde vil lykkedes at fremskaffe politikere der tænker længere end 2
timer frem i tid og ikke skaber kunstig trafik eller unødig forurening

Fra : N_B_DK

Dato : 10-05-07 11:25

"Neuman" <neuman@hotmail.com> wrote in message
> Gad vide om det nogensinde vil lykkedes at fremskaffe politikere der
> tænker længere end 2 timer frem i tid

Nej det tvivler jeg på sålænge det er folk med primært akademisk baggrund.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Neuman

Dato : 10-05-07 11:34

> "Neuman" <neuman@hotmail.com> wrote in message
>
> Nej det tvivler jeg på sålænge det er folk med primært akademisk baggrund.

Nu er det da ikke en udpræget akademisk tankerække der skinner igennem her
synes jeg. Bondam??

Fra : Egon Stich

Dato : 10-05-07 15:24

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:4642f513$0$21925$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu er det da ikke en udpræget akademisk tankerække der skinner igennem her
> synes jeg. Bondam??

Mon ikke han ligger under for en række akademikerfjolser i administrationen?

MVH
Egon

Fra : Neuman

Dato : 10-05-07 17:10

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> synes jeg. Bondam??

Mon ikke han ligger under for en række akademikerfjolser i administrationen?

----------------------------
Mener du at akademisk = dårligt overvejede beslutninger?

Fra : Egon Stich

Dato : 11-05-07 08:57

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:464343be$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
>
> ----------------------------
> Mener du at akademisk = dårligt overvejede beslutninger?

Som oftest, ja.
Og byggende på forkerte forudsætninger.

Egon

Fra : Dahl

Dato : 24-05-07 11:28

"Neuman" <
> [...]
> nogensinde vil lykkedes at fremskaffe politikere der tænker længere end 2
> timer frem i tid og ikke skaber kunstig trafik eller unødig forurening

Næ! Desværre ikke før der kommer nogen med min holdning til magten. Det vil
også betyde de mange privatbilers epoke er slut.
Jo før jo bedre inden samfundet er totalt ødelagt af privatbiler.
Mhv RD