Satans!
Fra : D. Hamigen

Dato : 01-07-01 08:59

Hej:

Hvor mon man kan finde en oversigt over hvor mange & hvilke
'seriøse' film Satan, Djævelen eller Den Onde Selv medvirker
i - og hvem der har spillet rollen som ham (eller hende)?
Altså fx The Devil's Advocate (Al Pacino), Angel Heart
(Robert De Niro), End of Days (Gabriel Byrne) osv. osv. osv.

--
Mvh.: JG
Besøg nødigt om end gerne www.grandt-aarhus.dk

Fra : Max Rydahl Andersen

Dato : 01-07-01 10:42

"D. Hamigen" <Granny@oncable.dk> writes:

www.imdb.com kan man søge efter navne Characters i film, og imdb er jo
"rimelig" dækkende ;)

Så prøv at søg efter Devil, Satan etc. og få et godt udgangspunkt...

Max R. Andersen (max@cs.auc.dk)

Fra : D. Hamigen

Dato : 01-07-01 11:22

Max Rydahl Andersen <max@cs.auc.dk> foreslog:

> På www.imdb.com kan man søge efter navne Characters i
film, og imdb er jo
> "rimelig" dækkende ;)
>
> Så prøv at søg efter Devil, Satan etc. og få et godt
udgangspunkt...

Ja det er en klar mulighed. Men ikke så 'handy' som jeg
kunne ønske. Jeg var mere interesseret i at vide om nogen af
jer kender til en (fx privat) hjemmeside med en sådan
oversigt. Altså noget i retning af Philip Marlowe- og James
Bond-listerne på min egen hjemmeside.

Fra : Peter Westh

Dato : 01-07-01 12:21

Det er ikke netop hvad du søger, men se