Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket laboratorium er sobert?
Fra : Per

Dato : 01-07-01 08:19

Jeg indleverer ofte dias og negativer til Bingo Foto og Kontant Foto, når de
har tilbud på fotoarbejde, men forstørrelserne har meget ofte støv, og det
er mere regelen end undtagelsen, at negativerne efter anvendelse er ødelagt
af skæmmende ridser. Er der nogen, der kan anbefale et laboratorium, der
behandler materialet ordentligt - og skal man betale dyrt for det??

Med venlig hilsen

Per Kildeager

Tlf.: 43 64 75 70
E-mail: karper(hos)vip.cybercity.dk
Erstat (hos) m. @ !
foto.webbyen.dk

Fra : Arneche Photo Design

Dato : 01-07-01 12:03

HEj

Ja inden for fotoverdenen er der kun en gylden regel.
Du får hvad du betaler for.

Man kan ikke regne med at få kæmpe superkopier for en 20er.
Prøv blandt andet Foto C. de kan lave i pro kvalitet, og de ødelægger ikke
dine dias.
Eller en af de andre, der kan lave i pro kvalitet.

De andre kører efter kvantitet ikke Kvalitet.
--
Med venlig hilsen / Best regards.

Arneche Photo Design
v/ Per A. Jensen
E-Mail: arneche@email.dk

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 03-07-01 07:56

> Prøv blandt andet Foto C. de kan lave i pro kvalitet, og de ødelægger ikke
> dine dias.

Jeg kan tilslutte mig at FOTO/C leverer rigtig pænt arbejde - både prof.
afdelingen på Gasværksvej samt detailafdelingen på Holbergsgade. E6 der
indleveres på Holbergsgade bliver fremkaldt på Gasværksvej, men C-41
fremkaldes og printes der hvor du indleverer det.

Hilsen
Kenneth

Fra : Tholo

Dato : 03-07-01 00:51

"Per" <karper@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der kan anbefale et laboratorium, der
> behandler materialet ordentligt - og skal man betale dyrt for det??

Jeg kan varmt anbefale www.gabs.dk i tønder de er gode, og de passer på ens
negativer..
Og nej det er ikke særlig dyrt.

Thomas Lorentsen