nargus tv antenne
Fra : Per Christiansen

Dato : 23-02-07 08:03

Hej er der nogen der kender til denne antenne Nargus
tv antenne.

Virker den nogenlunde tilfredsstillende analog tv,
kan den bruges til digital tuner

koster 1500kr her hjemme som sædvanligt dyrt
men kan få den til 750kr i tyskland.

Per C

Fra : Poul Bak

Dato : 23-02-07 10:38

Vi har en i vores båd og den virker upåklageligt.den er monteret på en lille
radio mast 2 m. over dækket. Vor nabo båd har den monteret i mastetop og fra
møn kan han se polsk tv

MVH

Poul Bak

Fra : SørenH

Dato : 23-02-07 11:05

Per Christiansen skrev:
> [...]
>
> Virker den nogenlunde tilfredsstillende analog tv,
> kan den bruges til digital tuner
>
> koster 1500kr her hjemme som sædvanligt dyrt

Hej Per
Emnet - antenner til digital modtagelse - er tidligere blevet diskuteret
en del, bl.a. i en lang tråd:
"Digital TV antenne...." startet 9.nov.2006.
Måske kan du få noget inspiration dér ?!
Mvh
Søren H.
Marie af Næstved

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-07 14:15

> [...]
>
> Virker den nogenlunde tilfredsstillende analog tv,
> kan den bruges til digital tuner
>
> koster 1500kr her hjemme som sædvanligt dyrt

Jeg har lige et tillægsspørgsmål:

Er der nogle her i gruppen der har praktisk erfaring med den nævnte antenne
kontra Triax Ufo ??.. bedre end ?? eller lige god ??

Grunden til mit spørgsmål er, at jeg har en Ufo nu - og den virker helt
fantastisk - blot synes jeg den "fylder"... og da jeg så så den nævnte
antenne og hvor elegant den kan anbringes næsten alle steder, så blev jeg
nysgerrig.

venlig hilsen

JN