Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus SP-550 UZ
Fra : John

Dato : 22-02-07 17:23

Skulle der være nogle herinde som kender til en side hvor man kan se
en evt test af kamera'et ??

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.9 Beta 1

Fra : Leif Langgaard

Dato : 22-02-07 21:51

"John" <hotrod@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Skulle der være nogle herinde som kender til en side hvor man kan se
> en evt test af kamera'et ??

Hej

Her, det er dog ikke en test, men alle data er der dog. Det ser lækkert ud!

http://www.dpreview.com/news/0701/07012507olympusp550uz.asp

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"

Fra : John

Dato : 22-02-07 23:00

Takker for linket. Ja det er et lækkert kamera,og jeg er meget
hooked på at købe det,men ville jo gerne høre om der var nogen som
havde lidt erfaring med det trods det er så nyt :)

--
--------------------------------- --- -- -

Fra : emj

Dato : 22-02-07 23:47

John skrev:

>Takker for linket. Ja det er et lækkert kamera,og jeg er meget
>hooked på at købe det,men ville jo gerne høre om der var nogen som
>havde lidt erfaring med det trods det er så nyt :)

Det er svært at have erfaring med et kamera, som endnu ikke er sendt
på markedet eller testet i en proversion. Vi er vist nogle stykker
der venter på at se billeder

Hilsen emj

Fra : J

Dato : 27-02-07 10:16

On Thu, 22 Feb 2007 10:23:06 -0600, John (hotrod@hotmail.com) wrote:

>Skulle der være nogle herinde som kender til en side hvor man kan se
>en evt test af kamera'et ??

Denne her Singapore test er snart 14 dage gammel:
http://scaredofthedark.typepad.com/blog/2007/02/olympus_sp550_r_4.html

og hans follow-up test:
http://scaredofthedark.typepad.com/blog/equipment/index.html

Oversat kinesisk test:
http://translate.google.com/translate?sourceid=navclient&hl=en&u=http%3a%2f%2fbig5%2epconline%2ecom%2ecn%2fb5%2fwww%2epconline%2ecom%2ecn%2fdigital%2fdc%2fpingce%2fxfl%5fdc%5fpcyyr%2f0702%2f957498%5f2%2ehtml

Det er på markedet mange steder:
http://forums.dpreview.com/forums/readflat.asp?forum=1008&thread=22212692

mvh

John

Fra : emj

Dato : 27-02-07 12:54

J skrev:

>Denne her
osv

Tusind tak

Hilsen emj

Fra : emj

Dato : 28-02-07 11:29

J skrev:

>Det er på markedet mange steder:

Det er muligt, men jeg har ikke kunnet finde nogen, der har det på
lager.

Hilsen emj

Fra : John

Dato : 28-02-07 17:10

Har snakket med Bingo Foto,og de fortalte mig at de er på vej ud til
deres fjernlager. De regner med at ha' dem i butikkerne indenfor de
nærmeste dage :)

--
--------------------------------- --- -- -

Fra : emj

Dato : 28-02-07 18:13

John skrev:

>Har snakket med Bingo Foto,og de fortalte mig at de er på vej ud til
>deres fjernlager. De regner med at ha' dem i butikkerne indenfor de
>nærmeste dage :)

Ja, det forlyder at den kan fås fra omkring den 13. marts, men ingen
ved det med bestemthed.

Hilsen emj

Fra : John

Dato : 28-02-07 22:32

Det var ikke den melding jeg fik. Det er jo først om 14 dage,og den
tror jeg ikke på. De regner faktisk med at ha' dem i butikken
torsdag eller fredag,men i hvert fald i starten af næste uge.

--
--------------------------------- --- -- -

Fra : emj

Dato : 28-02-07 23:15

John skrev:

>Det var ikke den melding jeg fik. Det er jo først om 14 dage,og den
>tror jeg ikke på. De regner faktisk med at ha' dem i butikken
>torsdag eller fredag,men i hvert fald i starten af næste uge.

Jeg har købt et eksemplar hos godigital, som havde den på lager, så de
sender i morgen.

Hilsen emj

Fra : John

Dato : 01-03-07 17:54

Cool :) - jeg får mit i starten af næste uge, men held og lykke med
det :)

--