Polo'en blev til en våben idag..
Fra : Ukendt

Dato : 22-02-07 19:26

Vi skulle da lige til lalandia idag for at bade lidt og stå på skøjter
Ned af motorvejen med 110, længere fremme er der noget mørkt på vejen, det
ligner et kadarver, og en fugl.. vi kommer nærmere og man forventer jo at
fuglen letter det plejer de jo, og lige i rette til letter musvågen, med sit
flottevingefang imod ydersporet (vi kørte i indersporet), men satan og
helvede om ikke fuglen drejer fordi den vil ind i biskadset istedet, og her
er den altså ikke adræt nok, og når kun hen til passagersiden, da forruden
rammer den.. SMASK !!!
når men i forvirringen fik vi ikke stoppet (lidt overrasket bliver man når
den rammer forruden med fuldt vingefang!!) missede vi afkørslen og måtte 10
km frem for at komme tilbage.. og den var sten død, den må have knaldet
hovedet imod ruden.. men øj hvor var den flot, man bliver sq lidt ked af
det, men nu ligger den i fryseren, og så skal den udstoppes, og op og hænge
i loftet, så kan vi beundre den der, når nu den valgte at skifte retning
midt i det hele..

Det tragiske er at det ikke var et kardarver den sad ved, men en isklump,
den vel havde troet var noget spiseligt.. Svigerfar (som er dyrlæge) synes
og den var lidt mager at mærke på, men den havde en SUPER flot fjerprakt..

Nå men en lille historie fra en ellers dejlig feriedag

Mvh
Morten
Våben: Polo 3 Coupé 1.3i

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-07 19:27

haha topic skulle jo self være:
Polo'en blev til ET våben idag..

HEHEHE...

Mvh

Morten

Fra : Lars [6710]

Dato : 22-02-07 21:50

Morten Juel skrev:

SNIP

> men øj hvor var den flot,

Ja det er nogle flotte fugle

Blot undrer det mig lidt....
Stoppede du på motorvejen i den anden kørselsretning på vej tilbaws og
vandrede over for at hente fuglevraget ?

Eller hvordan skal det forståes ?

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-07 23:53

> [...]
> Stoppede du på motorvejen i den anden kørselsretning på vej tilbaws og
> vandrede over for at hente fuglevraget ?

Nej vi kørte tilbage, så vi kom i samme retning igen, og der var lige en
lille asfalt plads ud for fuglen.. men hehe det var nede på plutten, der
kører lige så mange biler på motorvejen dernede som ovre i gylland )))

Mvh
Morten

Fra : Stephan Aller, OZ2U

Dato : 22-02-07 22:41

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> Mvh
> Morten
> Våben: Polo 3 Coupé 1.3i

Ja det er en flot fugl. Jeg har været lokomotivfører i over 8 år nu og har
været MEGET tæt på et utal af gange at ramme sådan en stor fugl. Det har kun
"lykkes" en enkelt gang, men den fugl var bestemt ikke beregnet til
udstopning. Det er de færreste fugle som regel ikke, når man rammer dem med
180 km/t

Våben på gummihjul: MB E300D Avantgarde '97
Våben på jernhjul: IC-3-tog eller et ME-lokomotiv med 6 vogne bagefter,
togvægt: 362 ton.

Stephan Aller

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-07 23:54

> [...]
> kun "lykkes" en enkelt gang, men den fugl var bestemt ikke beregnet til
> udstopning. Det er de færreste fugle som regel ikke, når man rammer dem

Hehe nej, vi frygtede også den var helt splattet, men nej, ikke en
blodplet..

Mvh
Morten

Fra : Hr. Jensen

Dato : 23-02-07 09:07

On Thu, 22 Feb 2007 19:26:21 +0100 "Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk>
sent the following smoke signals:

>Nå men en lille historie fra en ellers dejlig feriedag

Min første bil havde også et par dyreliv på samvittigheden.

Først en kat der, en regnfuld nat i slutningen af marts 1993, mente at
den kunne nå at komme over landevejen, hvor jeg kom dryssende med 120
km/t i min dengang dejlige Ford Tagmus. Jeg fik den med højre forhjul.

Et par måneder senere var det en fasankok, der begik selvmord ved først
at løbe i den ene retning, så i den anden, da Tagmusen kom drønende med
100 km/t. Jeg er 112% på at det var selvmord, da den først stod midt på
min kørebane.
Så jeg skiftede til den modsatte bane, hvorefter den løb over i den
side. Så måtte jeg tilbage igen, og da jeg var 20 m fra den, besluttede
den sig for at løbe over i min bane igen. *Plaf.mp3*
Sikke en sky af fjer jeg kunne se i bakspejlet.

Jeg var grædefærdig....jeg havde lige brugt 49 kroner på en bilvask, og
jeg skulle faktisk til et arrangement.
Men til alt held så sad der kun et par fjer, der var kilet ind bag
nummerpladen. Så dagen var reddet.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-07 11:51

> [...]
> jeg skulle faktisk til et arrangement.
> Men til alt held så sad der kun et par fjer, der var kilet ind bag

ja en fasan har jeg også hugget, de venter med at flyve ud foran en til 1sek
før man er der, SMASK i på kanten af motorhjelmen, og der var fasan snask ud
over hele den hvide bil, og jeg var på vej til biludstilling i roskilde
hehe...

Mvh
Morten

Fra : Søren Larsen

Dato : 24-02-07 14:18

> [...]
> 1sek før man er der, SMASK i på kanten af motorhjelmen, og der var fasan
> snask ud over hele den hvide bil, og jeg var på vej til biludstilling i

Hehe, amatøre

I 2001 tog jeg jeg Bambi klokkernet mellem lygter på min ford Escort, ingen
airbag der sprang, som sagt lige mellem lygterne, der var et fint aftryk af
Bambi på hjelmen, var alt for forvirret til at tage den med hjem, ( jeg er
slagter ), pris 32500 kr hos ford, skulle have taget den med hjem ..

PS: Da vi ramte den, sad min søn på 4 bagi, blev godt forskrækket, spurgte
hvad der skete...
Sagde så ud i det blå : tror sgu jeg jeg slå Bambi ihjel, og og så hylede
han....

MVH

Søren

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-02-07 14:49

Søren Larsen wrote:

> PS: Da vi ramte den, sad min søn på 4 bagi, blev godt forskrækket,
> spurgte hvad der skete...
> Sagde så ud i det blå : tror sgu jeg jeg slå Bambi ihjel, og og så
> hylede han....

Ok, det var dagens grin, tak!

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Doozer

Dato : 14-03-07 01:53

On Sat, 24 Feb 2007 14:48:34 +0100, "Uffe Ravn"
<uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote:

>Ok, det var dagens grin, tak!
>
>Mvh. Uffe Ravn

Måtte også lige fælde en tåre af grin.

Har iøvrigt aldrig rigtigt forstået folk som forsøger at undvige at
køre små dyr ned.. Man risikerer jo at smaske ind i noget der kan slå
en ihjel, og da jeg ikke er den helt store fanatiske dyreelsker, så
mener jeg da bestemt jeg er berettiget til at mene at mit liv er mere
værd end et eller andet kræ der ikke kan holde sig væk fra min asfalt.

En elg ville jeg dog nok forsøge at køre uden om.. De sataner er sgu
for store...

MVH Thomas

Fra : ShutEye

Dato : 21-03-07 20:30

> [...]
> mener jeg da bestemt jeg er berettiget til at mene at mit liv er mere
> værd end et eller andet kræ der ikke kan holde sig væk fra min asfalt.

Kan nu godt li' dyr ... men ikke nok til at prøve at undvige den fasan der
forvildede sig ud foran mig for et par dage siden.
Det er sgu for farligt for mig og alle andre (end fasanen) at prøve.
Så: Enig!

> En elg ville jeg dog nok forsøge at køre uden om.. De sataner er sgu
> for store...

Man prøver vel altid at køre uden om noget på 400+ kg?