Ju hu, så er der penge på vej fra GF
Fra : TDN

Dato : 22-02-07 17:59

trods prisnedsættelser sidste år er der 210 mio. kr. på vej retur, hvilket i
gennemsnit svarer til en fjerdedel af præmien.

http://epn.dk/finans/forsikring_pension/article22247.ece

Mvh
Thomas

Fra : Martin Bak

Dato : 22-02-07 18:09

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> trods prisnedsættelser sidste år er der 210 mio. kr. på vej retur, hvilket
> i gennemsnit svarer til en fjerdedel af præmien.
>
> http://epn.dk/finans/forsikring_pension/article22247.ece

Ja, jeg glæder mig da også. Jeg har ikke fået post i dag på grund af
snesituationen. Er der nogen der har fået checken endnu?

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-07 18:55

> trods prisnedsættelser sidste år er der 210 mio. kr. på vej retur, hvilket
> i gennemsnit svarer til en fjerdedel af præmien.
>
> http://epn.dk/finans/forsikring_pension/article22247.ece

Så vil jeg da glæde mig til en check
Mon ikke pengene ryger i cabrio projektet

Mvh
Morten

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-02-07 21:53

TDN wrote:
> trods prisnedsættelser sidste år er der 210 mio. kr. på vej retur,
> hvilket i gennemsnit svarer til en fjerdedel af præmien.
>
> http://epn.dk/finans/forsikring_pension/article22247.ece

Min Golf III skiftede forsikringsselskab sammen med en hel masse andre
forsikringer, på Golf´en alene (det er jo altid bilforsikringen man kender
prisen på) er besparelsen fra 4200 kr. om året til 3200 ...).

Så jeg får ingen 1.000 i slutningen af året, men beholder den i begyndelsen.

Poloen i huset blev forsikret til under 3.000 kr. inkl. kasko på begge 2.

--
Per, Esbjerg
Ski sælges med bæretaske, størrelse passer til 175-180 cm person, kr. 500

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 23-02-07 00:06

> [...]
> begyndelsen.
>
> Poloen i huset blev forsikret til under 3.000 kr. inkl. kasko på begge 2.

Tja... glæd Jer ikke til den dag skaden sker, og I skal skændes med taksator
om de brugte eller uorginale dele, som GF ynder at bruge

Men billige. Dét er de.

/Jasper

Fra : KimH

Dato : 23-02-07 06:39

> Tja... glæd Jer ikke til den dag skaden sker, og I skal skændes med
> taksator om de brugte eller uorginale dele, som GF ynder at bruge

Hvis man sætter sin bil på f.eks VW værksted , vil de så sætte uorginale
dele på en VW fra 2002 ?

Mvh. KimH

Fra : Brian

Dato : 23-02-07 14:57

KimH wrote:

> Hvis man sætter sin bil på f.eks VW værksted , vil de så sætte
> uorginale dele på en VW fra 2002 ?

Måske ikke på en 2002, men der har været flere brugere på vagcars, der har
fået uoriginale stumper på vognen.

Om det var ved GF husker jeg ikke, men det skulle da undre mig, om de er det
eneste selskab med den slags tendenser.

/Brian

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 24-02-07 01:40

> Hvis man sætter sin bil på f.eks VW værksted , vil de så sætte uorginale
> dele på en VW fra 2002 ?

Tja... Forsikringsselskabet er jo "bare" endnu en kunde. Og kunden bestemmer
jo altid.

/Jasper

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-07 08:31

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev i en
meddelelse news:45de21c2$0$834$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Tja... glæd Jer ikke til den dag skaden sker, og I skal skændes med
> taksator om de brugte eller uorginale dele, som GF ynder at bruge
>
> Men billige. Dét er de.

Ja det kan være at du har været uheldig med en taksator, men jeg fik sidste
år 12500 kr for en Kadett E fra -85 der ikke var i fremragende stand, af GF.
Det tog 1,5 uge efter at ulykkesvolderen endelig havde sendt
skadesanmeldelsen ind. Jeg syntes at det stort set var ok.

--
Ib

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 24-02-07 01:00

> [...]
> stand, af GF. Det tog 1,5 uge efter at ulykkesvolderen endelig havde sendt
> skadesanmeldelsen ind. Jeg syntes at det stort set var ok.

Ja, det lyder da godt. Men du glemmer bare at eftersom det ikke var dig, der
var skyld i ulykken, var det ikke GF der skulle betale regningen. Det er
muligt at der stod GF på checken, men du kan være sikker på, at de bagefter
har hentet pengene i det andet selskab.

/Jasper