Fund
Fra : Ukendt

Dato : 22-02-07 01:34

Ja hvad sker der når man køber en ødegård ,og lige finder lidt i laden

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-07 01:40

Hmmmmmmmmmm ja ja nu kommer linket så !!!!!!!!!!!!!

-- http://www.mitsubishi-klub.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=9610

PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : BJ

Dato : 22-02-07 01:47

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> -- http://www.mitsubishi-klub.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=9610

De får dæleme noget at se til ........... henne om hjørnet ........... hos
SHELL ............ i bilvaskemaskinen..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-02-07 09:00

PE wrote:
> [...]

"Gone in 60 seconds" first edition - gået konkurs under optagelserne?

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-07 09:36

> "Gone in 60 seconds" first edition - gået konkurs under optagelserne?

Også min tanke..

/HB

Fra : Leonard

Dato : 22-02-07 11:08

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> wrote:

>x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Jeg godt lide signaturen under billederne:

Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but
who wants to brag about it?

--
Leonard

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-07 12:07

> Jeg godt lide signaturen under billederne:
>
> Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but
> who wants to brag about it?

Det der er jeg bestemt ikke glad for... !!!

/SWP

Honda Civic...