Kan ikke sende post til TDC adresser
Fra : Tom

Dato : 21-02-07 21:49

Hej

På en CC ADSL forsøger jeg at aflevere post til en mail.dk adresse.
Den bliver opløst til fpo.mail.dk, og derefter lukkes forbindelsen.

[root@server ~]# telnet fpo.mail.dk 25
Trying 80.160.76.237...
Connected to fpo.mail.dk (80.160.76.237).
Escape character is '^]'.
421 Service not available
Connection closed by foreign host.
[root@server ~]#

Er det normalt at man fra en CC linie ikke kan sende post til en mail.dk
adresse eller er der noget særligt med min IP som de måske har blacklistet?

Hvordan undersøger man det nærmere?

(Kontakter selvf. support i morgen, men vil gerne være forberedt bedst
muligt)

Fra : Allan Willems Joerge~

Dato : 21-02-07 21:52

Tom <no@spam.please> wrote:

> Er det normalt at man fra en CC linie ikke kan sende post til en mail.dk
> adresse eller er der noget særligt med min IP som de måske har blacklistet?

Jeg synes det har været oppe og vende før, mon ikke TDC mener at du
sidder på en "dynamisk" IP?

http://moensted.dk/spam/

--
Med venlig hilsen / Best regards
Allan Willems Joergensen

"Prove to me that you're divine: change my water into wine!"

Fra : Tom

Dato : 21-02-07 23:35

"Allan Willems Joergensen" <allan@nowhere.dk> wrote in message

> Jeg synes det har været oppe og vende før, mon ikke TDC mener at du
> sidder på en "dynamisk" IP?

> http://moensted.dk/spam/

Ahh smukt. Problemet er løst!

Tak for hjælpen!