Hvordan for man Orange til at logge på ved~
Fra : Dan Nielsen

Dato : 01-07-01 05:40

Hejsa!

Jeg ville høre om der er nogen af jer der har en ide om hvordan man får
sådan et Alcatel Netværks modem til at logge sig på nå man starter
computeren op??.....altså lige som hvis man har en Router!!

På for hånd tak!

MVH
Dan

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 01-07-01 23:22

"Dan Nielsen" <torskerogn@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> sådan et Alcatel Netværks modem til at logge sig på nå man
starter
> computeren op??.....altså lige som hvis man har en

Flyt dial-up-ikonet over i start-up-gruppen.

Mvh haa/orangedk.com

Fra : Esben

Dato : 02-07-01 17:58

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i en meddelelse

> "Dan Nielsen" <torskerogn@hotmail.com> wrote in message

> hvordan man får
> starter
> Router!!
>
> Flyt dial-up-ikonet over i start-up-gruppen.

Skal man så ikke stadig trykke 'enter' for at logge på?

--

Esben

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 02-07-01 19:56

"Esben" <esben@huleboer.dk> wrote in message

> Skal man så ikke stadig trykke 'enter' for at logge på?

Brugere påstår at det virker....

Mvh haa

Fra : Noller

Dato : 02-07-01 21:17

"Esben" skrev
> "Henrik Aarfeldt" skrev
> Skal man så ikke stadig trykke 'enter' for at logge på?

Som en anden har svaret et eller andet sted:

Åben Egenskaber for opkaldsforbindelsen - Fanebladet Indstillinger - Fjern
hakker ved "Spørg efter navn og adgangskode" & "Spørg efter telefonnummer".

Fra : Noller

Dato : 02-07-01 22:06

"Noller" skrev
> Åben Egenskaber for opkaldsforbindelsen - Fanebladet Indstillinger - Fjern
> hakker ved "Spørg efter navn og adgangskode" & "Spørg efter
telefonnummer".

Ups - glemte at nævne, at ovenståender er genvejen i Windows 2000.
Indstillingerne ligger sikkert et andet sted i Windows 98 mfl. - men
princippet er det samme.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 02-07-01 21:36

Således skrev "Esben" <esben@huleboer.dk> i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl Mon, 2 Jul 2001 18:58:26 +0200:

>Skal man så ikke stadig trykke 'enter' for at logge på?

Nu ved jeg ikke hvilken Windows du bruger, men i min Win95OSR2 kan jeg
under Indstillinger for Netværk via Modem slå det fra.

Knud
--
Q: Did you hear that Captain Crunch, Sugar Bear, Tony the Tiger
and Snap, Crackle and Pop were all murdered recently..?