Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sort/hvide macrobilleder, hvor ?
Fra : Ciao

Dato : 21-02-07 21:46

Hejsa.

Er der noget der ved hvor der findes en masse sort/hvide macrobilleder ( af
ting der er klipset meget tæt på ) som jeg mener hedder macrobilleder, men
kan sagtens tage fejl med hensyn til det, men vil så meget gerne høre hvad
de så hedder

På forhånd mange tak.

Dorte

Fra : Ciao

Dato : 21-02-07 22:06

Hej igen.

Glemte at skrive, at billederne meget gerne må være taget rigtig tæt på
objektet, gerne så man skal gætte hvad der er tale om.

Billeder af dyr, insekter, blomster etc. har ikke den store interesse, men
alt andet i s/h vil blive modtaget med kyshånd

Tak på forhånd

Dorte

Fra : Niels Andersen

Dato : 22-02-07 13:22

On Feb 21, 10:05 pm, "Ciao" <m...@ingensteder.dk> wrote:
> Glemte at skrive, at billederne meget gerne må være taget rigtig tæt på
> objektet, gerne så man skal gætte hvad der er tale om.

Hvis du skal så tæt på, at det bliver svært at se hvad det er, så
nærmer du dig nok mikroskop-billeder i stedet for makro-billeder.

Men du kan da prøve at søge på "macro" på flickr.com. Hvis du ikke
kræver så høj opløsning kan du også prøve images.google.com.

Farvebilleder kan du selv lave sort-hvide.

--
Mvh.

Niels Andersen