Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor købes billigt fotoudstyr...
Fra : Magnus

Dato : 21-02-07 19:39

Har fået stjålet mit Canon 30D kamera og skal ud og købe et nyt.

Jeg har dansk manual, lader, batteri osv. så det er kun selve kamerahuset
jeg skal have.
Så tænkte jeg om det kunne købes billigt i Tyskland eller andet sted i
udlandet eller er der ikke rigtig noget at spare?

/Magnus

Fra : Bo Bjerre

Dato : 21-02-07 19:44

Magnus wrote:
> [...]
> Så tænkte jeg om det kunne købes billigt i Tyskland eller andet sted i
> udlandet eller er der ikke rigtig noget at spare?

Du kan med fordel prøve i dk.fritid.foto.indkoeb

Bo //