Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
vdr Dias scanning
Fra : Børge

Dato : 20-02-07 06:56

Hej.

Hvad kan man købe til en rimelig penge af dias scanner er der nogle
der har et bud på det??
Hvad koster det evt at få ca 1000 billeder scannet er der nogle der
gør i det
MVH Børge

Fra : Brian Lund

Dato : 20-02-07 12:29

> Hvad kan man købe til en rimelig penge af dias scanner er der nogle
> der har et bud på det??
> Hvad koster det evt at få ca 1000 billeder scannet er der nogle der
> gør i det

Den eneste pris jeg har hørt er 20 kr/dias ved få stk + opstartsgebyr på
?00kr, du kan sikkert få mængderabat ved 1000 stk, men selv med 5 kr/stk kan
du købe en rimelig scanner og gøre det selv! (Og evt. sælge den igen for at
minimere tabet)

Brian

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 20-02-07 13:14

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan
> du købe en rimelig scanner og gøre det selv! (Og evt. sælge den igen for

Eller bruge et lysbord, lidt sort pap, et stativ og sit digicam til at
affotografere dem istedet, Det gir et rigtigt godt resultat og koster ikke
alverden.
Det har været oppe at vende et par gange de sidste 2 uger.
De fleste almindelige digitale kameraer kan bruges, hvis de rummer en
macrofuktion. Det kræver kun et stativ, hvor midtersøjlen kan vendes.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger