MS Windows
briani 27239
Dobbeltklik på drev?
Fra : Sven

Dato : 21-02-07 02:20

Hej.
Når jeg åbner "Denne Computer" og dobbeltklikker på et drev, så begynder
ad-aware at scanne drevet. Hvordan får jeg den indstilling tilbage, så
drevet åbner sig, når jeg dobbeltklikker på det?

Sven

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 21-02-07 13:29

Afinstaller ad-aware.

Fra : Sven

Dato : 21-02-07 17:18

> Afinstaller ad-aware.
>
> Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage

"tak" for rådet. Det må da være muligt, at indstille lige som man selv kan
vælge for mapper og filer?

Hvad skulle jeg så bruge i stedet for ad-aware?

Sven

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-02-07 02:48

Sven skrev:

> Hvad skulle jeg så bruge i stedet for ad-aware?

Du skal bare installere den igen, og håbe på at du
er sluppet af med problemet.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk