MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista
Fra : Ukendt

Dato : 20-02-07 06:05

hej jeg har købe en ny pcer er der nogen der ved hvad det her betyder den er
købt hos dell MS-logomærke for Vista Capable jeg håber der er nogen der kan
hjælpe mig

MVH Peet

Fra : Bjarne Chr

Dato : 20-02-07 08:17

"Peet" <?????????> skrev i en meddelelse
> [...]
> er købt hos dell MS-logomærke for Vista Capable jeg håber der er nogen der

plukket fra DELL Windows VistaT åbner en helt ny verden af muligheder
inden for sikkerhed, organisering og produktivitet. Dell-produkter med
Windows VistaT Capable-logo leverer en fremragende ydeevne i dag og kan køre
Windows VistaT, når det kommer på markedet. Dell giver dig værktøjet til at
klare morgendagens udfordringer i dag.
Bc.
I started out with nothing....I still have most of it

Fra : Kurt Lund

Dato : 20-02-07 11:23

"Peet" <?????????> skrev i meddelelsen
> [...]
> er købt hos dell MS-logomærke for Vista Capable jeg håber der er nogen der

Hej
Sagt på dansk den kan klare at kører med Windows Vista..

Mvh
Kurt

Fra : Hans

Dato : 20-02-07 11:40

"Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Peet" <?????????> skrev i meddelelsen

> Hej
> Sagt på dansk den kan klare at kører med Windows Vista..
>
> Mvh
> Kurt

Men givetvis ikke Aero-delen...

Fra : Kurt Lund

Dato : 20-02-07 12:49

"Hans" <hans@susaa.xx> skrev i meddelelsen

> "Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> den
> der

> Men givetvis ikke Aero-delen...

Hej
Det har du ret i Hans, men Peet du kan jo fortælle os hvad din pc består af
1. cpu 2. harddisk. 3. ram. 4. grafikkort og hvor meget ram det har.

Mvh
Kurt

Fra : Bjarne Chr

Dato : 20-02-07 13:00