Billedbehandlingsprogram
Fra : Niels

Dato : 21-02-07 18:40

Findes der et (simpelt) gratis billedbehandlingsprogram, som kører på
både Mac og pc platform? Det skal bare kunne beskære og lysne et
billede.

På forhånd tak
/Niels

Fra : KnudRamian

Dato : 22-02-07 23:00

On 21 Feb., 18:39, "Niels" <nbo...@gmail.com> wrote:
> Findes der et (simpelt) gratis billedbehandlingsprogram, som kører på
> både Mac og pc platform? Det skal bare kunne beskære og lysne et
> [...]

Der findes et open sourceprogram, der hedder Compositor 2.5.1. Det fås
til begge platforme, men om filerne er cross-platform ved jeg ikke.
Knud

Fra : Jesper

Dato : 22-02-07 23:39

Niels <nboegh@gmail.com> wrote:

> Findes der et (simpelt) gratis billedbehandlingsprogram, som kører på
> både Mac og pc platform? Det skal bare kunne beskære og lysne et
> [...]

ACDSee
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Niels

Dato : 23-02-07 04:21

> Der findes et open sourceprogram, der hedder Compositor 2.5.1. Det fås
> til begge platforme, men om filerne er cross-platform ved jeg ikke.
> Knud

http://www.artlythere.com/compositor.shtml
Kun Mac, desværre - og er heller ikke gratis.

Niels

Fra : Niels

Dato : 23-02-07 04:25

> ACDSee

http://www.acdsee.com/
Kun PC, desværre - og er heller ikke gratis.

Niels

Fra : Jesper

Dato : 23-02-07 05:26

> http://www.acdsee.com/
> Kun PC, desværre - og er heller ikke gratis.
>
> Niels

Der er sjovt, for her er linket til Mac udgaven:

http://files.acdsystems.com/english/acdsee/acdsee-mac.hqx

Fra : Christian Hansen

Dato : 23-02-07 11:29

Du kan bruge GIMP - det er ikke helt simpelt, men er tilgængeligt til
stort set alle platforme og kan ret meget.

mac : <http://www.apple.com/downloads/macosx/unix_open_source/gimpshop.html>

og ellers <http://www.gimp.org/>

Mvh Christian