Kalender på Nokia5500
Fra : Helge

Dato : 17-02-07 17:34

Hej, på alle de mobiltelefoner jeg har haft indtil nu, har det været muligt
at lægge fødselsdage m.m. ind i kalenderen, med angivelse af fødselsår,
sådan at der altid stod, hvor gammel vedk. blev.

Kan det virkeligt passe, at det ikke kan lade sig gøre på en ny moderne
telefon som en Nokia5500.....?? Der er noget, der hedder årsdag, men jeg kan
ikke se nogen steder, hvor jeg kan indtaste fødselsåret...

mvh. Helge

Fra : Jesper Hansen

Dato : 17-02-07 17:57

"Helge" <nyhedsGuL_BiLgrupper@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> telefon som en Nokia5500.....?? Der er noget, der hedder årsdag, men jeg
> kan ikke se nogen steder, hvor jeg kan indtaste fødselsåret...

Hej

Tror desværre du har ret, jeg har også ledt efter et sted der kunne stå hvor
gammel folk blev.
Men høre gerne fra folk der har en ide.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Henrik

Dato : 19-02-07 11:41

"Helge" & "Jesper Hansen" skrev følgende

> Tror desværre du har ret, jeg har også ledt efter et sted der kunne stå
> hvor gammel folk blev.
> Men høre gerne fra folk der har en ide.

Jeg er selv ny Nokia ejer (efter 6 år med samme Siemens, så kræver den her
tlf noget tilvænning) og har lignende problemer. Men kunne du/I ikke bare
skrive årstallet i feltet "Anledning" sammen personens navn?

I det hele taget er der mange ting der ikke har udviklet sig i de 6 år ...
men det hører vist en anden tråd til.

Fra : Mendoza

Dato : 17-02-07 18:29

Helge wrote:
> [...]
> moderne telefon som en Nokia5500.....?? Der er noget, der hedder
> årsdag, men jeg kan ikke se nogen steder, hvor jeg kan indtaste

Det kan man heller ikke.... Ligesom der heller er alarm for ugedage.....
skodtelefon (har selv en, desværre)

Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-02-07 12:21

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan man heller ikke.... Ligesom der heller er alarm for ugedage.....
> skodtelefon (har selv en, desværre)

Er faktisk rigtig glad for min Nokia 5500.

Fra : Per Bau

Dato : 19-02-07 13:29

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> wrote in message
> Det kan man heller ikke.... Ligesom der heller er alarm for
> ugedage..... skodtelefon (har selv en, desværre)

Så det er en skodtelefon, fordi du ikke har undersøgt om den levede op til
dine krav INDEN du købte den? Eller hvordan skal ovenstående opfattes?
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Fra : Mendoza

Dato : 19-02-07 20:20

Per Bau wrote:

> Så det er en skodtelefon, fordi du ikke har undersøgt om den levede
> op til dine krav INDEN du købte den? Eller hvordan skal ovenstående
> opfattes?

Det er en firmatelefon jeg har fået udleveret. Skodtelefon.