Datastik på N6230i?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 16-02-07 15:43

Har en Nokia 6230i, med løs forbindelse i data/hovedtelefonstikket.
Kan man selv skifte stikket, eller hvor kan det laves?

--
// Sid

Fjern FJERN ved @

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 16-02-07 17:15

Det er vel det vi andre kalder bundstik ?
Mener stikket kan købes i løsvægt.

Fra : sls\(2770\)

Dato : 16-02-07 19:30

"Anders (6400)" <helthen@iskoven.dk> skrev i en meddelelse
> Det er vel det vi andre kalder bundstik ?
> Mener stikket kan købes i løsvægt.

Ok, har set at www.celshoppen.dk (søg på bundstik) har stikket til 59,-

Ved i hvordan man monterer det, skal der loddes?

// Sid

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 16-02-07 19:35

Det hedder www.cellshoppen.dk

Vil umiddelbart tro at det er noget der skal loddes

Fra : Thomas Andersen

Dato : 17-02-07 00:51

Hej
Stikket er let selv at skifte.
Se evt. en guide til at skille din 6230 af her:
http://www.uselessinfo.pwp.blueyonder.co.uk/dismantle6230.htm

Det er denne del du skal bruge
http://www.cellshoppen.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=POPPORTBUNDSTIK

God weekend,
Mvh
Thomas
www.CellShoppen.dk

Fra : H.H.

Dato : 17-02-07 01:43

"Thomas Andersen" skrev

> Stikket er let selv at skifte.
> Se evt. en guide til at skille din 6230 af her:
> http://www.uselessinfo.pwp.blueyonder.co.uk/dismantle6230.htm

Ja hvis man har det rigtige udstyr til det. Her mener jeg en god lodde
station.
Og en rolig hånd

/Henrik

Fra : sls\(2770\)

Dato : 17-02-07 11:00

"H.H." <autophone@c.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas Andersen" skrev

> Ja hvis man har det rigtige udstyr til det. Her mener jeg en god lodde
> station.
> Og en rolig hånd

Takker for svarene... Det ser da ikke ud til at der skal loddes, men at
stikket bare skal trykkes i?

// Sid

Fra : H.H.

Dato : 17-02-07 11:33

> Takker for svarene... Det ser da ikke ud til at der skal loddes, men at
> stikket bare skal trykkes i?
>
> // Sid

Nokia Pop-port stikket ( 14 ben ) skal loddes. Men 'lade' stikket skal
bare trykkes i.

/Henrik

Fra : sls\(2770\)

Dato : 17-02-07 11:51

> Nokia Pop-port stikket ( 14 ben ) skal loddes. Men 'lade' stikket skal
> bare trykkes i.

Er du 100% på det?
Jeg har lige skildt en defekt 5140i jeg havde liggende, og der er pop
stikket ikke loddet i.

// Sid

Fra : H.H.

Dato : 17-02-07 12:43

> Er du 100% på det?
> Jeg har lige skildt en defekt 5140i jeg havde liggende, og der er pop
> stikket ikke loddet i.
>
> // Sid

Nej, men det er jo heller ikke en 6230i....

Det er korrekt at på 5140i, er stikket ikke loddet.

/Henrik