Bilspil til LAN?
Fra : Klaus Jensen

Dato : 15-02-07 03:55

Hej

Jeg er på udkig efter et bilspil, som kan spilles over LAN, og gerne af 4
personer. Noget hvor man kan sidde og råbe af hinanden mens man prøver at
skubbe den anden af banen eller blokerer for sin modstander.

Nogen gode bud?

Jeg kan huske et spil helt tilbage fra sluthalvfemserne, som vi havde meget
sjov med til LANparties, hvor det var en slags "tagfat" - altså en der "var
den" og så skulle de andre chase vedkommende på et lukket område. Nogen der
eventuelt kan huske, hvad det hedder?

- Klaus

Fra : Pipeline

Dato : 15-02-07 05:19

Klaus Jensen skrev:
> [...]
> den" og så skulle de andre chase vedkommende på et lukket område. Nogen der

Det kan næsten kun være Carmageddon TDR2000.
Bliver altid spillet her, når gutterne kommer og gamer

Fra : claus jensen

Dato : 15-02-07 09:35

hej
du skal få fat i flatout 2, det spiller vi altid i vore lan klub , det er
simpelthen kanon sjovt
mvh claus

Fra : BuFFer

Dato : 15-02-07 12:17

> du skal få fat i flatout 2, det spiller vi altid i vore lan klub ,
> det er
> simpelthen kanon sjovt

Min første tanke var også FlatOut 2 !

Koster ca 100 kr
http://steampowered.com/v/index.php?area=game&AppId=2990&cc=DK

Fra : Hagar

Dato : 15-02-07 13:55

> [...]
> der "var den" og så skulle de andre chase vedkommende på et lukket område.
> Nogen der eventuelt kan huske, hvad det hedder?

Bilspil og LAN, så er der da kun 1nsane der tæller, der er flere forskellige
løb at køre, capture the flag er et af dem, og der går stærkt over stok og
sten. Det er hammer sjovt, selv om spillet er gammelt, men grafikken er nu
god nok.
http://www.fortunecity.com/skyscraper/bandwith/689/id34.htm

Jeg ved dog ikke hvor det kan købes

Hagar

Fra : Nicolai

Dato : 15-02-07 14:00

Insane & Flatout 1 + 2 er allerede nævnt. Og de holder :)

Fra : Klaus Jensen

Dato : 16-02-07 19:09

"Klaus Jensen" <spammersburninhelldiediedie@666.com> wrote in message
> Jeg er på udkig efter et bilspil, som kan spilles over LAN, og gerne af 4
> personer. Noget hvor man kan sidde og råbe af hinanden mens man prøver at
> skubbe den anden af banen eller blokerer for sin modstander.

Tak for alle de gode bud! Jeg er ved at hente en demo af Flatout2, så vil
jeg se om det kunne være spillet, jeg skal slagte mine venner i... ;)

Insane kan jeg også godt huske, ligesom Carmageddon.

Det oprindelige spil, jeg tænkte på, er der dog ingen der endnu har nævnt.
Det jeg husker er en "Arena" med veje tuneller rundt om, hvor vi så kørte
efter "capture the flag"-lignende regler, hvor det så handlede om at have
flaget i flest sekunder over f.eks.et 10 minutters heat. Disciplinen hed
noget med rabbit, jeg tror det var "chase the rabbit", men jeg er ikke
sikker. Vi er tilbage omkring 1999, og da tror jeg allerede spillet var et
par år gammelt.