Skænderier er en mangelvare
Fra : Bo Warming

Dato : 19-02-07 02:45

Rollespil er underholdende - det sejeste ved mange parforhold er
skænderierne, hvis ikke ligefrem fysisk SM-hustruvold og pigers
fattiggørelse og bondage mod mændene er dramaet

Jeg vil gerne have konstruktiv meningsfuldt sjov og debat ind i
hverdagen, så hvis supermarkedskøen er lang er jeg ikke den sidste til
at foreslå at der ringes efter en ekstra kassedame

To politifolk var kustoder iPolitimuseet da jeg sku se det med min
datter og vi kom en time før lukketid og der var ikke andre gæster
trods efterårsferie så de havde lukket og slukket i de fleste rum og
ville kun lade os se de resterende.
Jeg skrev til ejeren, kulturministeriet, og de fik en næse - men først
efter jeg havde kværuleret læne. Hvad gør man man ikke for at opnå en
bedre verden.

Min søn skulle oplagre et rum halvt fuld af indbo under lang
udlandsrejse og havde også i min trange bolig parkeret indendørs en
låst cykel og jeg bad om nøglen, så jeg kunne bruge den, hvis
pludselig jeg skulle nå noget og min var stjålet eller punkteret. Han
var bange for at lade andre end ham selv køre på det gamle rustne lig.
Godt emne for skænderi om "noget for noget" og den ene tjeneste er den
anden værd. Og at være vennesæl hvilket Nietzsche siger er det
vigtigste i livet.

Min datter købte igår Søndagsberlingeren i 7-11-kiosken for mig, men
fik ikke boligsektionen med, som var det vigtige for mig, så jeg gik
op med de tykke sektioner 1-7 og først sagde den nyligt ansatte
muhamedaner, at der kun var den og så gik jeg rundt i supermarkedet og
fandt en stak med boligsektioner en en fjern dynge og tog en og viste
ham og ville gå og han for efter mig , skrigende som var jeg
butikstyv.
Jeg "måtte da have en kvittering på, at mine medbragte meget læste og
krøllede sektioner 1-7 var købt her......"
En mere erfaren trosfælle forklarede ham at selvfølgelig skulle jeg
have de manglende sektioner gratis. Man har ikke andet sjov, end det
man selv laver.