Færre indvandrere føler sig diskriminerede
Fra : Per Rønne

Dato : 18-02-07 12:35

Jeg hører netop hvordan udviklingen har været i den 'følte'
diskrimination blandt indvandrere.

For seks år siden, altså ved regeringsskiftet, følte hver anden
indvandrer sig diskrimineret. Nu er det kun hver fjerde.

Det må nok få en eller anden til at tænke sig lidt om ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-02-07 13:37

> [...]
> indvandrer sig diskrimineret. Nu er det kun hver fjerde.
>
> Det må nok få en eller anden til at tænke sig lidt om ...

Du er den fødte optimist

Fra : Per Rønne

Dato : 18-02-07 14:35

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Du er den fødte optimist

Måske - en vis fløj vil i hvert fald nægte det ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Nimda

Dato : 18-02-07 17:51

Michael Laudahn eOpposition wrote

> SKRIV HVER ENESTE GANG

Udgang.. Carlsberg Elephant.. supa fylla på färjan.. Hvergang

Kissa ner dej tyskjävel.

Fra : Crister Sporrong

Dato : 18-02-07 19:48

On 18 Feb 2007 17:50:54 +0100, Nimda <nimda@nimda.invalid> wrote:

>Michael Laudahn eOpposition wrote

>Udgang.. Carlsberg Elephant.. supa fylla på färjan.. Hvergang
>
>Kissa ner dej tyskjävel.

Nu har du tagit för många pilsner, gör om - gör rätt!

--
Reply to: crister (at) minister (dot) com

EU-medborgare och V8-partist - "Rör inte mina V8-or".
"Den enda goda miljömuppen är en komposterad miljömupp!"

Det blå laget leder över det röda och Sverige är på rätt väg.

Detta inlägg omfattas av lagen om upphovsrätt, nu för stunden
och fram till 70 år efter min död.

Fra : N/A

Dato : 18-02-07 19:48