Det er dejligt at være Bøsse flere rettigh~
Fra : wilstrup

Dato : 17-02-07 10:14

Det er dejligt at være Bøsse flere rettigheder til dem , det her er måske
lidt OT men der er et kæmpe overlap , hvorfor jeg vil fortælle om en dejlig
oplevelse jeg havde i weekenden , en ældre kommunist kom på besøg ved mig -
det har aldrig rigtigt fungere med det og kvinder for nogen af os , så vi
gik ind og lagde os sammen min ven klædte mig og skal vi bare sige det ene
greb til det andet det hele endte med at være rigtigt dejligt og vi har nu
levet som par i 8 dage - som jeg sider og skriver det her sider jeg på potte
imens min ven har mit indrømmet ikke så store penis i munden og det er en
fryd.

Det kan måske lyde lidt som noget svineri , men hvis man bader bagefter er
det ok vi skiftes til at massere hinanden ind i lort når potten er fuld
imens vi høre gamle artikler fra Land & Folk på bånd - jeg har aldrig haft
det bedre og som gammel kommunist så har vi for vane at tage hånd om de
bløde værdier så jeg forslår alle kvinderne flytter til Jylland og mændene
bliver på sjælland , jeg har set lyset andre mennesker kan ikke tænke sig
selv , men jeg kan hvorfor jeg gerne påtager mig byrden at tænke for alle og
reagere over dem , sådan fungere det bedst , hvis der er nogen er det fordi
de ikke ved bedre og ikke kan tænke selv , Stalin var aldrig i tvivl og det
er jeg ej heller.

Kærligst

W.

Fra : Allan Riise

Dato : 17-02-07 10:17

wilstrup wrote:

Er det virkelig det niveau man vil synke ned på, for at nedgøre politiske
uvenner.

FØJ siger jeg bare, og jeg tror nu nok jeg ved hvem der står bag-

--
Allan Riise

Fra : Malene P

Dato : 17-02-07 10:37

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> wilstrup wrote:
>

> Er det virkelig det niveau man vil synke ned på, for at nedgøre politiske
> uvenner.
>
> FØJ siger jeg bare,

Enig!

>og jeg tror nu nok jeg ved hvem der står bag-

Hvem -Timsah igen?

Malene P

Fra : Allan Riise

Dato : 17-02-07 10:42

Malene P wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem -Timsah igen?

Nej, det er 1 person fra højrefløjen jeg har in mente, faktisk 2 af dem, men
nævner ingen navne her.

--
Allan Riise

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-02-07 11:10

> Nej, det er 1 person fra højrefløjen jeg har in mente, faktisk 2 af
> dem, men nævner ingen navne her.

Hvorfor dog i alverden så kokettere med, du ved, hvem det er? Enten VED du
det, og så delagtiggør du os andre i din viden, eller også bør du holde
kaje.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Allan Riise

Dato : 17-02-07 11:12

Jens Bruun wrote:
> [...]
>
> Hvorfor dog i alverden så kokettere med, du ved, hvem det er? Enten
> VED du det, og så delagtiggør du os andre i din viden, eller også bør

Jeg skrev jeg "tror" jeg ved hvem det er, ikke andet.

Derudover så siger jeg ikke et ord herinde.

--
Allan Riise

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-02-07 11:13

> Jeg skrev jeg "tror" jeg ved hvem det er, ikke andet.
>
> Derudover så siger jeg ikke et ord herinde.

Fornuftigt af dig. Insinuationer er altid grimme at læse.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Allan Riise

Dato : 17-02-07 11:14

Jens Bruun wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Fornuftigt af dig. Insinuationer er altid grimme at læse.

Jeg har ikke skrevet at jeg ville stoppe med at skrive, kun at jeg ikke
siger et ord herinde.

--
Allan Riise

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-02-07 11:17

> Jeg har ikke skrevet at jeg ville stoppe med at skrive, kun at jeg
> ikke siger et ord herinde.

Hvordan synes du selv, det går?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Allan Riise

Dato : 17-02-07 11:19

Jens Bruun wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan synes du selv, det går?

Fint, det er ikke mig der tror at man taler herinde.

--
Allan Riise

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-02-07 14:23

> Fint, det er ikke mig der tror at man taler herinde.

Flot. Du er dygtig. Du har vundet diskussionen.

(gaaaab)

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Allan Riise

Dato : 17-02-07 11:23

Jens Bruun wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Fornuftigt af dig. Insinuationer er altid grimme at læse.

Jeg har ikke insinueret noget om hvem det er, andet i hvilken kasse jeg tror
trolden er sprunget op fra.

Men det er så lykkedes dig at få afsporet denne del af tråden, flot nok.

--
Allan Riise

Fra : Alucard

Dato : 17-02-07 12:33

On Sat, 17 Feb 2007 11:22:31 +0100, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Jeg har ikke insinueret noget om hvem det er, andet i hvilken kasse jeg tror
>trolden er sprunget op fra.
>
>Men det er så lykkedes dig at få afsporet denne del af tråden, flot nok.

Ha ha ha....

For en gangs skyld er det dig der har fat i den lange ende...

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 17-02-07 13:12

"Allan Riise" skrev i en meddelelse
> wilstrup wrote:
>

> FØJ siger jeg bare, og jeg tror nu nok jeg ved hvem der står bag-

Hvem står bag? Så skal jeg lave artiets største PLONK nord for Alperne.

- Jensby

Fra : wilstrup

Dato : 17-02-07 14:51

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse
> "Allan Riise" skrev i en meddelelse

hvorfor bliver jeg draget ind i dette her?:

Fra : Per Rønne

Dato : 21-02-07 11:54

> [...]

> uvenner.
>
> FØJ siger jeg bare, og jeg tror nu nok jeg ved hvem der står bag-

Ja, den virkede yderst 'uægte'.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Malene P

Dato : 17-02-07 10:19

Det er sølle at skrive i andres navne

Malene P

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-02-07 11:12

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er sølle at skrive i andres navne

Enig. Det er forøvrigt en diciplin, AHW tidligere har gjort det meget i, så
jeg kan faktisk godt forestille mig, han selv står bag dette indlæg.
Dobbelt-bluf, altså.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Alucard

Dato : 17-02-07 12:33

Så langt rækker hans evner ikke.....

Fra : Patruljen

Dato : 17-02-07 11:48

On 17 Feb., 11:13, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Fornuftigt af dig. Insinuationer er altid grimme at læse.

Det er da noget af en selverkendelse, du her ligger for dagen.
Du foretager dig ikke meget andet, end at insinuere fantsifulde
bebrejdende anklager, tilsvine og nedgøre.
Dit skriv er grimt og vældigt uintelligent. Du kan knap forfatte 5
sammenhængende linier, ligefrem.
Var det dig, vi så ligge i 5 liter pis på Standvænget i Nyborg ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : Poul Nielsen

Dato : 17-02-07 12:16

> [...]
fordi
> de ikke ved bedre og ikke kan tænke selv , Stalin var aldrig i tvivl og

Hvorfor er det lige at jeg ikke er overrasket. Svin!!

Fra : Patruljen

Dato : 17-02-07 12:28

On 17 Feb., 12:16, "Poul Nielsen" <m...@lan.com> wrote:

> [...]
> fordi
> det

> Hvorfor er det lige at jeg ikke er overrasket. Svin!!

Du bliver ikke overrasket, fordi du er udstyret med en syltehjerne som
Leegårds og Jens Bruuns.

Venlig hilsen Bruun

Fra : Allan Riise

Dato : 17-02-07 13:19

wilstrup wrote:

Skrevet til astrawebs abusemail.

--
Allan Riise

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-02-07 14:19

> Skrevet til astrawebs abusemail.

Flot. Du har - om nogen - sørget for, at vor lille troll fik al den
opmærksomhed, han/hun var ude efter. Har du det bedre nu?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Allan Riise

Dato : 17-02-07 14:28

Jens Bruun wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Flot. Du har - om nogen - sørget for, at vor lille troll fik al den
> opmærksomhed, han/hun var ude efter.

Du har da selv deltaget, eller?

Har du det bedre nu?

Lige så godt som i morges, tak.

--
Allan Riise

Fra : wilstrup

Dato : 17-02-07 14:50

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

nej, det har jeg ikke skrevet!

Fra : Allan Riise

Dato : 17-02-07 14:52

wilstrup wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
>>

> nej, det har jeg ikke skrevet!

Ved jeg godt Arne, men jeg fastholder trådstarten, du kan jo læse tråden.

--
Allan Riise

Fra : Alucard

Dato : 17-02-07 14:57

On Sat, 17 Feb 2007 14:50:16 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>nej, det har jeg ikke skrevet!

Det er alle vist klar over...

Fra : Patruljen

Dato : 17-02-07 13:40

On 17 Feb., 13:18, "Allan Riise" <a...@pc.dk> wrote:
> wilstrup wrote:
>
> Skrevet til astrawebs abusemail.

Tilsluttet.

Venlig hilsen Bruun

Fra : wilstrup

Dato : 17-02-07 15:11

Her ser vi endnu et eksempel på hvilke midler der benyttes når man skal
nedgøre politiske uvenner. Jeg har først læst dette indlæg nu, og har
naturligvis ikke skrevet det nedenstående - men set i lyset af de mange
påstande om at jeg skulle være både den ene og den anden, så er det vel et
godt eksempel på hvordan man med lethed kan forfalske folks navne og skrive
noget under ens eget.

Ham, der har skrevet nedenstående, er syg i hovedet - og jeg kan forsikre at
det naturligvis ikke er mig, der har skrevet det. Jeg bemærker fx at han
skrevet "det har aldrig rigtigt fungere med...." jeg ville aldrig glemme et
nutids-r og jeg ville heller ikke som københavner skrive: "komme på besøg
VED mig", men "hos mig".

Endelig er jeg gift og har to børn - de bor p.t. begge hjemme, så mon jeg
pludselig skulle have fået besøg af vedkommende person? næppe!

Jeg finder det fuldkommen infantilt, men konstaterer at der næppe er noget
at gøre ved det. Vedkommende skriver fra en udenlandsk udbyder, der
garanterer anonymitet for alle der skriver ind, så selvom jeg kan konstatere
at 'Allan Riise har skrevet til vedkommendes udbyder, får det næppe nogen
betydning -desværre.

Også jeg har mine mistanker om hvem, der har skrevet dette, men jeg kan ikke
gå ud og anklage folk uden beviser, så det vil jeg ikke gøre, men mine
mistanker er der da.

Jeg anvender i øvrigt teledanmarks net og deres nyhedsserver, og kender
intet til de fremmede udbydere og deres betingelser, og kendte således ikke
til astraweb.com før nu.

Arne H. Wilstrup

Fra : Mark Jensen

Dato : 17-02-07 15:50

On Sat, 17 Feb 2007 15:11:22 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>

Jeg tror alle er klar over at der fakes i denne tråd. Det er lamt og
bør straffes, og du har formentlig sympati fra alle.

Men du kunne eventuelt overveje om det ikke var smartest om du
erkendte at du tidligere har skrevet under andre navne såsom Fantasten
m.m. i stedet for at gå i baglås og benægte hvad alle ved og kunne se
udfra IP og andet.

Det vil øge din troværdighed når sådanne ubehagelige situationer
opstår som i dette tilfælde. Altså at man ved man faktisk kan stole på
dig når du udtaler dig om den her slags sager i stedet for at holde
fast i en direkte løgn, som for længst er afsløret.

Fra : Peter B. P.

Dato : 17-02-07 19:06

Mark Jensen <none@available.dk> wrote:

> On Sat, 17 Feb 2007 15:11:22 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
>
> Jeg tror alle er klar over at der fakes i denne tråd. Det er lamt og
> bør straffes, og du har formentlig sympati fra alle.

Næ, det er nemlig ironi af højeste kabiler, siden Wilstrip i fortiden
selv er taget i at skrive under falske navne.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Fra : @

Dato : 17-02-07 20:06

On Sat, 17 Feb 2007 19:06:10 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter B.
P.) wrote:

>Næ, det er nemlig ironi af højeste kabiler, siden Wilstrip i fortiden
>selv er taget i at skrive under falske navne.

selvkritik og selvransagelse hører IKKE til socialisters stærke sider

i modsætining til rettroendhed dogmatik og politisk vanvid - det er
virkelig socialisters stærke sider

/Albert Camus/

Fra : Jens G

Dato : 17-02-07 21:10

P.) wrote:

>Næ, det er nemlig ironi af højeste kabiler, siden Wilstrip i fortiden
>selv er taget i at skrive under falske navne.

Skrev han også i andres navne?

--
Jens G
Jeg har IP telefoni hos http://www.everlove.dk

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 17-02-07 21:22

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> On Sat, 17 Feb 2007 19:06:10 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter B.
> P.) wrote:

> Skrev han også i andres navne?

Kun lidt, og intet af det han skrev var på nogen måde antastende.

Det eneste problem var bare, hans totalt barnagtige benægtigelse
af at det svar sket. Noget med at nogen havde brugt hans comp på
skolen efter han havde forladt og ikke logget ud til at skrive et
indlæg i dk.p....

Jeg har tidligere rullet det hele op med IP adresser, søg på gågle og
du skal finde.

Fra : wilstrup

Dato : 18-02-07 01:45

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Skrev han også i andres navne?

Jeg er aldrig blevet "taget" i at skrive under falske navne. Det er en infam
løgn, hvor nogle påstod det, og en række personer var alt for villige til
straks at tage påstanden til sig som værende sandheden. Men jeg er godt klar
over at uanset hvor meget jeg benægter det, vil de pågældende personer hævde
det modsatte - det fører altså ikke til noget at diskutere det længere. Jeg
kunne med fuld ret sige at dem, der skriver under med pseudonymer også
skriver under med "falske navne" - jeg har aldrig været bange for at stå ved
hvad jeg skriver, så jeg behøver ikke falske navne.

Det er let at skrive under et andet navn end ens eget, men vær forvisset om,
at hvis jeg skulle have skrevet under et andet navn, vil jeg ikke være bange
for at indrømme det, for det er jo ikke kriminelt.

Derimod har du helt ret i dit spørgsmål: skrev han også i andres navne? -
for det har jeg heller aldrig gjort - og det er vel det, der er det
springende punkt, som Peter B.P. ikke har fattet: der er forskel på at
skrive et stærkt infantilt og ærekrænkende indlæg og skrive det under med
eget navn og så gøre det som om det var en anden, der havde skrevet det.

At han synes det er sjovt, viser jo også at han sagtens kunne være den, der
har skrevet det, siden han her afslører sig som en bevidst infantil slyngel.

Men nok om det - jeg forstår at der er klaget til udbyderen - om det fører
til noget ved jeg ikke, men det må vi jo få at se.

Fra : Peter B. P.

Dato : 18-02-07 02:29

wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er aldrig blevet "taget" i at skrive under falske navne.

Nej nej, og du har heller aldrig benægtet de russiske folkemord, din
skide løgner.

Fra : wilstrup

Dato : 18-02-07 01:36

"Mark Jensen" <none@available.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> erkendte at du tidligere har skrevet under andre navne såsom Fantasten
> m.m. i stedet for at gå i baglås og benægte hvad alle ved og kunne se

ærlig talt -skal vi nu til den igen? for det første er der forskel på at
skrive under pseudonym og så skrive under andres navne - og for det andet
har jeg IKKE skrevet under andre navne end mit eget - og jeg gider ærlig
talt ikke blive ved med at få stukket det vås i hovedet. Det må efterhånden
være gået op for dig, at fordi du og nogle andre siger det, så betyder det
ikke at I har ret - jeg kan kun gentage: bevis det - og da I ikke kan bevise
det, så er den ikke længere.
Ingen kan ud fra en ip-adresse se hvem der skriver - en ip-adresse er ikke
et bevis på at den, der har siddet bag skærmen er den samme som ejer den.

Jeg har i mange år haft dynamiske ip-adresser, jeg har skrevet fra andre
ip-adresser, men ligesom du nu ser, hvor let det er at anvende mit navn ved
en forfalskning, lige så let er det naturligvis at skrive fra en computer på
ens arbejdsplads, hvor ip-adresserne er de samme, men hvor de personer, der
skriver på computerne er forskellige.

Så skal vi ikke lade det ligge, da det ikke fører til noget. Du kan ikke
bevise at jeg har skrevet under andre navne end mit eget -og dit sludder med
ip-adresser holder ikke en meter. Nok er jeg ikke ekspert i ip-adresser, men
jeg er heller ikke helt uvidende om deres funktion, eftersom jeg har været
it-ansvarlig på mine arbejdspladser i mange år, sat netværk op på skolerne
etc.

Det væsentligste er her, at der er en der ikke blot har skrevet et falsk
indlæg, men han har gjort det i MIT navn, og fra en udbyder som jeg ikke
anvender, hvilket du kan se på denne ip-adresse, dette indlæg sendes fra.

> [...]
> dig når du udtaler dig om den her slags sager i stedet for at holde
> fast i en direkte løgn, som for længst er afsløret.

Der er IKKE tale om nogen løgn - jeg ved ikke om det var dig, der også
påstod at KIM skrev under pseudonym, og hvor han nok så mange gange måtte
fortælle dig og andre at han IKKE skrev under et pseudonym -han blev heller
ikke troet, fordi man ikke ønskede at tro på ham.

På samme måde her - derfor gider jeg ikke den debat en gang til. Det blev
IKKE bevist at jeg skrev under et andet navn. Det blev PÅSTÅET og jeg
benægtede det naturligvis fordi det ikke var sandt.

Hvis jeg virkelig ville gøre mig umage med at skrive under andet navn end
mit eget, så ville jeg nok gennemføre det via en helt anden udbyder, og jeg
har i alle årene haft TDC - bortset fra en periode hvor jeg anvendte Tiscali
som udbyder, før jeg kom tilbage i "folden".

Men du kan nok så mange gange gentage din påstand - det bliver den altså
ikke mere korrekt af -og dit ynkelige forsøg på at beklikke min ære ved at
hævde at det blev "bevist" dengang, passer simpelthen ikke.

Sagen ligger svjh. mere end fem år tilbage - jeg fatter simpelthen ikke
hvorfor du bliver ved med at rive mig den i næsen som om det skulle betyde
at det er i orden at skrive under MIT navn noget vrøvl, som jeg naturligvis
aldrig ville skrive - enhver blot minimalt begavet kan vel se at det er et
fake-indlæg?

Jeg kan kun gentage: nej, jeg skrev ikke under som Fantasten -nej, jeg har
aldrig skrevet under andre navne end mit eget, nej, IP-adressen siger INTET
om HVEM der skriver et indlæg, men højst noget om fra hvilket netværk der
skrives fra. En skole har fx en ekstern ip-adresse, men massevis af maskiner
med lokale ip-adresser. Man kan altså ikke via den sige noget som helst om
hvem der har skrevet et indlæg.

Og besværgelser om at "vi kender din skrivestil" etc. er rent gætværk. Så
lad det nu ligge -jeg orker ikke den diskussion en gang til´. Du er så
forhippet på at du har ret, så uanset hvad jeg kommer med af argumenter, så
vil du afvise det. Drop det- jeg var IKKE Fantasten og jeg har aldrig været
andet end mig selv.

Fra : Peter B. P.

Dato : 17-02-07 19:06

wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> Her ser vi endnu et eksempel på hvilke midler der benyttes når man skal
> nedgøre politiske uvenner.

Som fx. at du vidende lyver når du kalder mig og andre der afslører dine
USSR-holocaustbenægtelser, for "nazist" og lignede lidet flatterende
udtryk?

Og nej, det er ikke mig der har stået for morsomheden... men jeg fik da
dagens gode grin.... :)))

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 17-02-07 19:23

"Peter B. P." skrev i en meddelelse

> Og nej, det er ikke mig der har stået for morsomheden... men jeg fik da
> dagens gode grin.... :)))

Ja - det gjorde du vel. SUK!

Jensby

Fra : @

Dato : 17-02-07 20:10

On Sat, 17 Feb 2007 19:23:13 +0100, "Jan Bang Jensby"
<janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote:

>Ja - det gjorde du vel. SUK!

jeg fandt ikke indlægget hverken morsomt eller videre opfindsomt

hvis fakeren havde skrevet et indlæg hvor man skulle læse 80-90% FØR
man var klar over at det var et falsum kunne man kalde det opfindsomt,

men stadigvæk ikke morsomt

/Albert Camus/

Fra : gb

Dato : 17-02-07 19:48

"wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in

> Her ser vi endnu et eksempel på hvilke midler der benyttes når man
> skal nedgøre politiske uvenner.

Det er noget forbandet svineri, det er lige hvad det er, og jeg tager
klart afstand fra det.

Bortset fra det er der noget med, at man ikke skal smide med Sten, hvis
han bor i et glashus.

--
GB

Fra : Patruljen

Dato : 17-02-07 15:56

On 17 Feb., 14:19, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Flot. Du har - om nogen - sørget for, at vor lille troll fik al den
> opmærksomhed, han/hun var ude efter. Har du det bedre nu?

Måske var det en anden slags opmærksomhed vedkommende håbede på end
astrawebs kritiske blik -
Der er afsendt 2 mails til astrawebs abusemail. Og det er somend fint
-

Man kan være uenig med wilstrup eller enig. Det har ingenting med
sagen at gøre. Det kan være en måde, at skabe håb om en mere sober
tone på usenet.

Jeg må give Perlsø ret. Nogengange er det sgu for meget. Dine rablende
gale kommentarer, hvor du ikke evner at forholde dig til snart sagt
hverken det ene eller det andet, borttaget fra perfide personlige
tilsvinninger tilhører sammen kategori. Når du ikke har andet at
bemærke end labels, skældsord og tilsvinninger, så undlad dog at
skrive noget.

Ellers må vi luge ud i typer som dig. Med klager som erstatning for
den flyveskalle, man meget let får lyst til at plante på din næserod.

venlig hilsen Bruun

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-02-07 09:12

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Ellers må vi luge ud i typer som dig. Med klager som erstatning for
> den flyveskalle, man meget let får lyst til at plante på din næserod.

Skal vi gætte på, at du heller ikke er i stand til at tildele en
flyveskalle? Du nævner bare tid og sted, så stiller jeg gerne op, så du kan
gøre et forsøg. Jeg har jo tidligere fået lidt hjælp til at skyde mig ind
på, hvem du i virkeligheden er. Skal jeg spare dig ulejligheden med at
opsøge mig og bare møde op på din bopæl?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : gb

Dato : 17-02-07 19:45

From: "wilstrup" <nix@invalid.com>
Newsgroups: dk.politik
Subject: Det er dejligt at være Bøsse flere rettigheder til dem
Date: Sat, 17 Feb 2007 10:14:02 +0100

--
GB

Fra : Allan Riise

Dato : 17-02-07 19:49

gb wrote:
> "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in

> From: "wilstrup" <nix@invalid.com>
> Newsgroups: dk.politik
> Subject: Det er dejligt at være Bøsse flere rettigheder til dem
> Date: Sat, 17 Feb 2007 10:14:02 +0100

Og?

--
Allan Riise

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 17-02-07 21:23

> gb wrote:

> Og?

hvem adnre bruger Astra web på dk.p??

Det er en betalings service, så folk betaler nok ikke bare for
at lave et totalt lamt indlæg om AHW.

Det lader vi sgu' ham selv om.

(der selv bruger giganews.com)

Fra : @

Dato : 17-02-07 22:11

On Sat, 17 Feb 2007 21:22:56 +0100, "-=* DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote:

>"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

>hvem adnre bruger Astra web på dk.p??

andre end hvem?

den rigtige Wilstrup har siden 26./12. 2006 sendt 730 indlæg fra:

noget tyder på, at han poster fra et sted med fast IP

fakeren sendte 1 indlæg fra:

/Albert Camus/

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 17-02-07 22:56

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> fakeren sendte 1 indlæg fra:

Hvem fanden gider oprette en pay-news konto for at sende 1 eneste
indlæg?

Fra : Pjensen73

Dato : 17-02-07 21:19

wilstrup kom med denne ide:
> [...]
> ved bedre og ikke kan tænke selv , Stalin var aldrig i tvivl og det er jeg ej

Nej. Dette indlæg er så langt ude, at ikke engang Arne Wilstrup ville
kunne finde på at skrive noget så vanvittig som dette.

Fra : wilstrup

Dato : 18-02-07 00:24

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> wilstrup kom med denne ide:

> Nej. Dette indlæg er så langt ude, at ikke engang Arne Wilstrup ville
> kunne finde på at skrive noget så vanvittig som dette.

Det har du fuldkommen ret i -

Med venlig hilsen
Den rigtige Wilstrup

Fra : Patruljen

Dato : 18-02-07 13:38

On 18 Feb., 02:29, p...@DIESPAMMERDIE.dk (Peter B. P.) wrote:

> [...]
> regards , Peter B. P. -http://titancity.com/blog,http://macplanet.dk
>
> If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Vi skal nok være lidt mere lødige omkring bevisførelsen mht. hvem der
har skrevet hvad.
Her hvor jeg bor er der sig 3 andre som også bor her. Ligenu.
Der er 4 pcère tilknyttet på den trådløse og en skriver også her og
der på usenet. Og på andre debatforums.
Dertil kommer, at når jeg skriver på mit job, er der ca 22 andre, som
kan benytte de 5 maskiner, der alle er tilknyttet samme ip adresse.
Heraf bruger mindst 4 usenet regelmæssigt.

Venlig hilsen Bruun

Fra : Peter B. P.

Dato : 18-02-07 14:00

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> Vi skal nok være lidt mere lødige omkring bevisførelsen mht. hvem der
> har skrevet hvad.

Google er din ven.

Søg Google Groups efter:

"Wilstrup USSR censur papirmangel"

eller

"USSR folkemord"

eller

"Cambodia folkemord"

Hyg dig, men husk brækspanden når du har læst side op og side ned af
Wilstrups hensigtsmæssige tvetydige og USSR-holocaustbenælgtende
retorik.

Fra : Patruljen

Dato : 21-02-07 10:58

On 19 Feb., 09:11, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> på, hvem du i virkeligheden er. Skal jeg spare dig ulejligheden med at
> opsøge mig og bare møde op på din bopæl ?

Jeg har skrevet, jeg kan få lyst til at nikke dig en flyveskalle -
Du gør bare, hvad du vil. Det bekymrer mig ikke.
Mød du endelig op på min bopæl - du får en gratis køretur derfra.

Venlig hilsen Bruun

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-02-07 11:59

> Jeg har skrevet, jeg kan få lyst til at nikke dig en flyveskalle -

Ja? Jeg ved, du har trang til at gentage de samme ytringer igen og igen -
helst med en håndfuld enslydende usenet-indlæg, hvor du svarer dig selv, men
du behøver altså ikke fortælle mig om dine voldsfantasier to gange. Den er
feset ind, at du har lyst til at give mig en flyveskalle. Og hvem skulle jeg
dog være at forhindre dig i at få lov til at forsøge?

> Du gør bare, hvad du vil. Det bekymrer mig ikke.

Nej, det gør det vel ikke.

> Mød du endelig op på min bopæl - du får en gratis køretur derfra.

Tak for invitationen. Så har vi vist fået helt rene linier nu. Skal jeg -
inden jeg møder op og for at være helt sikker på din privatadresse - få den
bekræftet af dig her på usenet?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 21-02-07 12:29

On 21 Feb., 11:58, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> inden jeg møder op og for at være helt sikker på din privatadresse - få den

Der er forskel på at have lyst til at nikke en flyveskalle, og så rent
faktisk gøre det.
Som man i militæret skelner mellem aggression og kontrolleret
aggression. Men du har så lyst til at føre tingene ud i praksis. Det
er helt iorden. Du kommer bare

Venlig hilsen Bruun

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-02-07 00:46

> Der er forskel på at have lyst til at nikke en flyveskalle, og så rent
> faktisk gøre det.

Det må jo komme an på en prøve. Nu får du i hvert fald snart lov til at se
mig lidt i øjnene, mens du overvejer, om lysten skal kanaliseres over i et
faktisk forsøg. Jeg håber, du har mere at byde på, end billederne af dig
antyder, du har.

> Som man i militæret skelner mellem aggression og kontrolleret
> aggression. Men du har så lyst til at føre tingene ud i praksis. Det
> er helt iorden. Du kommer bare

Du svarede mig aldrig på, om du havde lyst til at verificere dén adresse,
jeg har på dig, her på usenet, Niller. Skal vi tage den her?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 22-02-07 01:55

On 22 Feb., 00:45, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> faktisk forsøg. Jeg håber, du har mere at byde på, end billederne af dig

He - Render du rundt og leger skæg og blå briller -
Hvad vil du gerne have, jeg byder dig på Jens Bruun ?

> Du svarede mig aldrig på, om du havde lyst til at verificere dén adresse,
> jeg har på dig, her på usenet, Niller. Skal vi tage den her ?

Hvad syntes du egenlig, du skal tage Jens Bruun ?
En beroligende omgang pn måske

Venlig hilsen Bruun