SÅ gik der spin i den
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 16-02-07 21:19

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6135613.html?forside

hvad skal et kodeks i omgangstone gøre godt for???

hvis det er nødvendigt at læse i et kodeks hvordan man skal tale til de
klienter man er sat til at passe, så vil jeg påstå at man allerede der har
bevist at man ikke er kvalificeret til jobbet.

og hvilke kvalifikationer har en udviklingshæmmet beboer eller en tilfældig
pårørende for at kunne ansætte personale???

Nåå men nu kan Ritt jo fremstå som handlekraftig, og har på forhånd vasket
sine hænder når den næste skandale ser dagens lys, så hun kan roligt se frem
til næste valg.

gid fanden havde taburetliderlige politikkere

Peter

Fra : Michael Weber

Dato : 16-02-07 22:58

"Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
frem
> til næste valg.
>
> gid fanden havde taburetliderlige politikkere

Ork..DF´s skarpeste kniv i skuffen, var allerede på banen d. 13/2-2007 :
http://www.danskfolkeparti.dk/sw/frontend/show.asp?parent=24831&menu_parent=
&layout=0

Iøvrigt.... http://www.danskfolkeparti.com er bedre...heh.

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : gb

Dato : 16-02-07 23:59

"Michael Weber" <michael@REMOVESOMETHINGmichaelweber.dk> wrote in

> Ork..DF´s skarpeste kniv i skuffen, var allerede på banen d.

I radigale KAN bare ikke klare, at DF giver jer så meget baghjul.

Iøvrigt: Til Lykke med de 60, Pia Kjærsgaard.

--
GB

Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-07 00:29

"Michael Weber" <michael@REMOVESOMETHINGmichaelweber.dk> wrote in
message > Ork..DF´s skarpeste kniv i skuffen, var allerede på banen d.
13/2-2007 :

SAmmenlignet med ande partier har de virkelig en stribe skarpe
hjerner,

> http://www.danskfolkeparti.dk/sw/frontend/show.asp?parent=24831&menu_parent=
> &layout=0
>
> Iøvrigt.... http://www.danskfolkeparti.com er bedre...heh.

Og så har de et især glistrupsk og klart overlegent partiprogram

Pia selv og visse andre er lidt vel folkelige for en akademiker som
mig, men hvilke partier har ligemænd til

Søren Espersen, præsterne, Morten Messersmidt, Louise Frevert, Kenneth
Kristensen for blot at nævne nogen med integritet og gennemslagskraft,
nytænkning og evne til at leve positivt med partidisciplinen - som jeg
tror er langt værre i alle andre partier - min nevø i EL er fx en
zombie

Fra : Joakim

Dato : 17-02-07 11:42

> [...]
> de klienter man er sat til at passe, så vil jeg påstå at man
> allerede der har bevist at man ikke er kvalificeret til jobbet.

God pointe.

> og hvilke kvalifikationer har en udviklingshæmmet beboer eller en
> tilfældig pårørende for at kunne ansætte personale???

Beats me!

> Nåå men nu kan Ritt jo fremstå som handlekraftig, og har på forhånd
> vasket sine hænder når den næste skandale ser dagens lys, så hun kan
> roligt se frem til næste valg.
>
> gid fanden havde taburetliderlige politikkere

Helt enig.