Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Merlin
Fra : Busk

Dato : 01-07-01 00:03

Hej

Jeg kan heller ikke anbefale dem.
Jeg har været uden for at en film er forsvundet for dem og aldrig dukket
op igen. De kunne desværre ikke søge efter den i deres andre
forretninger fordi deres ekspediendt ikke havde skrevet efternavn på
posen. Men jeg kunne da få en ny film i kompensation for den jeg havde
mistet, det hjælper jo bare ikke så meget når billederne nu engang er
væk.

Busk

Fra : Karsten Olesen

Dato : 01-07-01 09:00

"Busk" <busk@obel.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> posen. Men jeg kunne da få en ny film i kompensation for den jeg havde
> mistet, det hjælper jo bare ikke så meget når billederne nu engang er
___________________________________

Jeg må lige inskyde, at de film som (trods alt)
er blevet væk for os, er forsvundet på laboratoriet...
Tror det samme er gældende for Merling.
Alle fotoposer har stregkode og unik posenummer,
som står i EDB-systemet.

Hvis filmen er væk for Merlin, så er den forsvundet
fysisk inden den blev afhentet af deres laboratorium.

MVH

Fra : Jens Chr. Jensen

Dato : 01-07-01 15:45

Karsten Olesen wrote:

> [...]
> som står i EDB-systemet.
>
> Hvis filmen er væk for Merlin, så er den forsvundet
> fysisk inden den blev afhentet af deres laboratorium.

Omhu er en god ting. Jeg prøvede for nogle år siden at aflevere en 6 - 8
af min kones feriefilm i Merlin. Der var travlt, meget travlt. Så
flapperne blev revet af poserne og udleveret til mig, mens filmene fik
lov at stå på posestablen til der blev tid til at lægge dem i.

Det gik godt, men tillidvækkende var det ikke. Siden har jeg forlangt at
filmene blev lagt i pose med det samme. Men det sker, at ekspedienten
bliver sur over det.

Lad mig sige, at det ikke specifikt er en kritik af Merlin - jeg har set
det samme i andre forretninger. Og min kone har fået fremkaldt og
kopieret i Merlin i adskillige år, uden at der er blevet noget væk.

mvh
Jens Chr. Jensen

Fra : Langgaard

Dato : 01-07-01 18:32

Hej

Et tip:

Få skrevet navn og telefonnummer på alle poserne, det har jeg haft megen
glæde af !

Er der ikke tid til det, så indlever dine film et andet sted !

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?