Hill-Billi logik vs højrefjolslogik
Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-02-07 15:43

Her er et parallelt tilfælde af logik som man ofte ser fremvist af
højrefjolserne.

http://wulffmorgenthaler.com/strip.aspx?id=b1a038ba-e6ca-4f8f-9af3-533de482bca0

--
/Frank Leegaard

www.gratispoi.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-07 16:40

Frank Leegaard wrote:
> Her er et parallelt tilfælde af logik som man ofte ser fremvist af
> højrefjolserne.
>
> http://wulffmorgenthaler.com/strip.aspx?id=b1a038ba-e6ca-4f8f-9af3-533de482bca0

Nøj hvor er jeg træt af hans evindelige kopiering af Gary Larson... som i
det mindste er morsom. Morgenthaler prøver blot at latterliggøre mennesker
som han er enig med politisk. Typisk venstrefløjsretorik.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-07 17:26

Kim Frederiksen wrote:

> Nøj hvor er jeg træt af hans evindelige kopiering af Gary Larson...
> som i det mindste er morsom. Morgenthaler prøver blot at
> latterliggøre mennesker som han er enig med politisk

.... som han er UENIG med...

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-02-07 17:16

Frank Leegaard wrote:
> Her er et parallelt tilfælde af logik som man ofte ser fremvist af
> højrefjolserne.
>
> http://wulffmorgenthaler.com/strip.aspx?id=b1a038ba-e6ca-4f8f-9af3-533de482bca0

Imidlertid er de eneste deciderede "gay-bashere" (folk der ligefrem
chikanerer og overfalder homoseksuelle), jeg overhovedet har hørt om i dette
land i min levetid altså indvandrere med islamisk baggrund: Ergo finder jeg
det - apropos begrebet "logik" - ret besynderligt at man f.eks. har et parti
som Det Radikale Venstre, der ud over at bestå udelukkende af ynkelige
yuppier og hellige halalhippier på den ene side har et par ganske prominente
homoseksuelle politikere og på den anden side har folk med
indvandrerbaggrund, som af Islam-researchere og bloggere sættes i
forbindelse med radikale islamiske organisationer der åbent arbejder for
indførelse af Sharialov, hvilket som bekendt netop ville implicere dødsstraf
for deres homoseksuelle partifæller.

Så dermed så meget for denne billige tegneseriefordom om at den største og
eneste trussel imod homoseksuelle i nutidens Vestlige Verden skulle bestå i
nogle ubegavede indfødte bonderøve med hang til vold, når der er langt,
langt farligere kræfter, der forsøger at knægte deres udmærkede ret til at
praktisere deres seksualitet frit uden at skulle frygte for repressalier...

Anders Peter Johnsen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-02-07 18:43

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> knægte deres udmærkede ret til at praktisere deres seksualitet frit
> uden at skulle frygte for repressalier...

Jeg tænker nu mere på den hjerneløshed som striben viser.

Et højrefjols der hyler op om at islamister jubler over 9/11
Samme højrefjolser jubler over Abu Laban.

Større er deres horisont og selvkritik ikke.

Dermed ligner de netop den stribe.

/FL

Fra : Kert Rats

Dato : 16-02-07 19:19

meddelelse news:45d5d8a7$0$2963$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]

> organisationer der åbent arbejder for indførelse af Sharialov, hvilket som
> bekendt netop ville implicere dødsstraf for deres homoseksuelle

Hvilke Islam-researchere og bloggere hentyder du til?

Glæder mig meget til at høre fra dig.

Venligst

Kert Rats

Fra : gb

Dato : 16-02-07 21:27

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> wrote in

> Hvilke Islam-researchere og bloggere hentyder du til?
> Glæder mig meget til at høre fra dig.

Prøv at kigge på http://politik.blogbot.dk/ - men lad være med at give
linket til hvem som helst.

Her er Venstrefløjens Guruer på blog-scenen i DK:
http://mavepusteren.blogspot.com/ og
http://fritirak.blogspot.com/index.html

- på disse og lignende blogs kan du garanteret IKKE læse om islamitisk
gay-bashing.

--
GB

Fra : Alucard

Dato : 16-02-07 22:22

On Fri, 16 Feb 2007 20:26:46 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

> [...]
>http://fritirak.blogspot.com/index.html
>
>- på disse og lignende blogs kan du garanteret IKKE læse om islamitisk

Ham Carsten Kofoed er sgu ikke for klog...

Citat:

Det lyder ganske utroligt, at en knægt på dengang 16 år skulle være i
færd med at lave terror ”et eller andet sted i Europa”, som er det
nærmeste, man ifølge massemedierne er kommet på et muligt gerningsted.

Citat slut

Om den aktuelle person har gjort det skal jeg ikke kunne sige, men der
er utallige eksempler på at 16 årige (og yngre) har udført
terrorhandlinger....

Fra : gb

Dato : 17-02-07 00:00

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in

> Ham Carsten Kofoed er sgu ikke for klog...

Nej, der kan selveste Arne Wilstrup godt gå hjem og lægge sig.

--
GB

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-02-07 11:05

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse

> Nej, der kan selveste Arne Wilstrup godt gå hjem og lægge sig.

Jeg er ikke helt enig. De er begge i toppen af idioternes superliga, og det
forekommer uretfærdigt at udnævne den ene til en større idiot end den anden.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 17-02-07 13:27

On Fri, 16 Feb 2007 23:00:12 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

>Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in

>Nej, der kan selveste Arne Wilstrup godt gå hjem og lægge sig.

det lyder yderst foruroligende - værre end Wilstrup!!!!!!!!!!!!!!

/Albert Camus/

Fra : gb

Dato : 17-02-07 19:24

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in

> Ham Carsten Kofoed er sgu ikke for klog...

- og ham mavepumpe-Allan minder i foruroligende grad om Allan Riise.
Måske en anelse mere intelligent, hvis man kan bruge det ord i den
sammenhæng.

--
GB

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-02-07 08:57

Kert Rats wrote:
> [...]
> meddelelse news:45d5d8a7$0$2963$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Hvilke Islam-researchere og bloggere hentyder du til?

Du kan f.eks. tage folkene bag en - i denne tid med postuleret "seriøse",
akademiske Islamforskere der åbenbart ligefrem opfatter det som deres "kald"
tilsyneladende TOTALT ukritisk i licensfinansierede medier at advokere
afsindige apologier, bøvede bortforklaringer og hjernedød hvidvaskning af
noget så afgørende centralt og dokumenterbart i Islam som selve Muhammeds
egen eksplicitte, megalomane massemorder-militarisme, som den altså skildres
totalt og aldeles umisforståeligt i stort set samtlige såkaldte muslimske
"helligskrifter" - så enormt tiltrængt og befriende "politisk ukorrekt"
hjemmeside som f.eks. www.islaminfo.dk , der blandt andet har artikler som
denne nedenstående angående de intrigante infiltrationsmanøvrer, indtil
flere teokrati-tilhængere ved anvendelse af træsk taqiya-taktisk
tvetungethed tilsyneladende har haft ildevarslende stor succes med at
bedrive i Det Radikale Venstre:

http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=183

Anders Peter Johnsen

Fra : Patruljen

Dato : 16-02-07 19:41

On 16 Feb., 17:16, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
> praktisere deres seksualitet frit uden at skulle frygte for repressalier....

Lige nøjagtig. Den mest massive trussel mod homoseksuelle kommer fra
muslimske kredse.

Vi havde ikke alene episoden med homoparade på Nørrebro, som blev
bombarderet med sten fra unge indvandrere.

Homoparade chikaneret

Lørdag afholdtes "Mermaid Pride Denmark 2001" - et optog af festligt
udklædte mennesker, primært homoseksuelle, lesbiske og transvestitter.
Optoget gik af Nørrebrogade til Rådhuspladsen, hvor 2 priser blev
uddelt. Amnesty Internation fik homo-prisen for sit arbejde for
seksuel ligestilling verden over. Homofobi-prisen gik til de muslimske
landes repræsenationer i Danmark. Disse lande har gjort "en
ekstraordinær indsats for at udbrede fordomme mod homoseksuelle."
Sidstnævnte pris var formentlig årsagen til at unge mennesker kastede
sten mod optoget, så to deltagere blev alvorlig kvæstet. Politiet
havde forsøgt at beskytte demonstrationen, men på et tidspunkt slap en
lille gruppe igennem. En ung mand med indvandrerbaggrund blev taget på
fersk gerning i at grave brosten op, og vil blive sigtet for vold.

Men homoseksuelle unge indvandrere, der selv ønsker at tilkendegive
deres seksualitet trues direkte på livet.
http://www.bt.dk/article/20050812/KRIMI/108120165/1053

Leegårds opfattelse af hvem der truer homoseksuelle er håbløs outdated
-
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Af Peter Skaarup
Retspolitisk ordfører (DF)

Den politiske korrekthed vinder frem

Kriminalitet. Det er umuligt at drive politik og lovgive, hvis vi ikke
får at vide, hvordan verden er skruet sammen

For et par år siden blev den såkaldte homoparade i København
overdænget med sten og andet kasteskyts. For nylig så jeg i TV-Lorry
en reportage om hate crimes vendt mod homoseksuelle. I dette program
blev overfaldet på homoparaden beskrevet som begået af »unge
mennesker«.

Nu er der ingen tvivl om, at unge mennesker er overrepræsenterede som
befolkningsgruppe i voldssager. Omvendt er der heller ikke meget tvivl
om, at almindelige danske unge aldrig kunne drømme om at stene en
homoparade. Den tanke ville simpelthen ikke opstå i hovederne på
danske unge, for hvem homoseksualitet er ganske acceptabelt og i nogle
sammenhænge endda opfattes som »cool«.

Derfor er det ikke grebet ud af luften at antage, at de stenkastende
unge i dette tilfælde var fra muslimske lande, hvor homoseksualitet jo
er stærkt tabuiseret og undertrykt. Men i den politiske korrektheds
navn kommer historien om homoparaden til at give det forvrængede
indtryk, at danske unge over én kam er homofober.

Gennem de seneste årtier er der kommet nye kriminalitetsformer til
landet. En af de mere ubehagelige er grupperøverier, hvor en hel flok
unge omringer offeret og truer sig til telefoner, penge og sågar
beklædningsgenstande. Banker, posthuse og supermarkeder udsættes også
for grupperøverier.

Ofte forbigås det forhold, at det er personer af mellemøstlig
herkomst, der står bag. Jeg kan ikke udelukke, at nogle få danske unge
deltager i grupperøverier, men der er ingen tvivl om, at den
kriminalitetsform primært udøves af efterkommere af indvandrere fra
Mellemøsten.

Der er dog tilfælde, hvor selv de mest »politisk korrekte« medier ikke
undlader at benævne etnisk baggrund; her tænker jeg især på sager om
henrettelser af unge, som selv, imod familieoverhovedets ønsker,
vælger en partner (af nogle benævnt »æresdrab«).

Dette eksempel illustrerer, at det ofte er umuligt at fortie sandheden
om forbrydernes baggrund og derfor også generelt er en misforståelse
at prøve at gøre det.

Det virker problematisk, at nogle journalister og andre, som
involveres i kriminalstof, forsøger at filtrere virkeligheden ud fra
politiske overvejelser, fordi det skaber et forkert billede af dagens
Danmark. Hvis der er problemer med andengenerationsindvandrere er det
både politiet, myndighederne og journaliststandens opgave at forklare
både politikere og befolkning, at det hænger sådan sammen.

Det er muligt, at sandheden kan forekomme ubehagelig, men det er
prisen for at bo i et åbent demokrati. Man kan også argumentere for,
at en ikke-politisk korrekt rapportering betyder, at problemer
forårsaget af indvandring bliver mindre, fordi de kun kan løses, når
de bliver kortlagt uden omsvøb. Det er alment kendt, at fortielser og
forvanskninger skaber myter, hvilket ikke er til gavn for nogen.

Derfor er det heller ikke en hjælp til integrationen at fortie diverse
forbryderes baggrund. Det er ikke urimeligt at vide, hvilken type
mennesker der typisk begår en forbrydelse.

Bortførelse af fælles børn til faderens oprindelsesland er endnu et
godt eksempel på en forbrydelse, hvor medierne ikke kan manipulere med
sandheden, da det vil ødelægge forståelsen for historien. Det er ofte
fædre med muslimsk baggrund, der kidnapper et barn fra en dansk mor og
flytter det til familien i oprindelseslandet.

Det bør være en menneskeret for en ung kvinde at vide, at muslimske
lande som udgangspunkt tager faderens parti i en skilsmissesituation.
Den »politiske korrekthed«, som kendes fra medierne, rammer til tider
også politi og myndigheder, hvilket også bør undgås.
Et signalement er ganske simpelt ikke noget værd, hvis man som vidne
tror, at man skal kigge efter en dansk udseende mand og ikke en
arabisk-udseende mand eller omvendt.
For nyligt var der en sag med en Radikal rådmand i Odense, der tillod
sig at påpege, at særligt indvandrere og efterkommere skabte problemer
i visse sager om misbrug af offentlige ydelser.

Senere trak rådmanden helt uforståeligt sine udtalelser tilbage,
hvilket er en skam. Det er ganske enkelt umuligt at drive politik og
lovgive, hvis vi ikke fra politisk hold får at vide, hvordan verden er
skruet sammen.

Der skal ofte to til at muliggøre et misbrug af en offentlig ydelse;
både en modtager og en administrator af ydelsen. Det er et godt
eksempel på, at rådmanden ikke nødvendigvis blev angrebet, fordi nogle
mente, at han »skabte racisme« ved at påpege et konkret problem.

Der kunne også være nogle, der havde interesse i at dække over egen
fejladministration, fordi de på grund af misforstået tolerance (reelt
en form for racisme) havde undladt at stille krav om selvforsørgelse
til indvandrere i Odense Kommune og i de fleste andre kommuner for den
sags skyld.
________________
»Ateister må reagere, når tro bliver sat højere end viden«

Venlig hilsen Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 17-02-07 12:06

On 17 Feb., 11:04, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Jeg er ikke helt enig. De er begge i toppen af idioternes superliga, og det
> forekommer uretfærdigt at udnævne den ene til en større idiot end den anden.

Især fordi, det kunne bringe Jens Bruuns suveræne delte 1.plads i
fare. Aner vi lidt misundelse, der
Bare tag det roligt. Der er 3 helt uovertrufne syltehjerne på usenet.
Poul Nielsen, Leegård og Jens Bruun.

Derfra er der kilometer ned til næste lag.

Venlig hilsen Bruun

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-02-07 19:33

Patruljen wrote:

> [...]
> Poul Nielsen, Leegård og Jens Bruun.
>
> Derfra er der kilometer ned til næste lag.

Sagt af en stakkels der mest poster til sig selv.

/FL

Fra : Patruljen

Dato : 17-02-07 12:08