Megakoncerter MOD global opvarmning??
Fra : Thomas H.

Dato : 16-02-07 06:56

http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article271819.ece

Jeg går da så ud fra, at de går eller cykler mellem koncerterne med alt
deres udstyr, at stjernerne ikke bliver hentet i benzinslugende limousiner,
at der spilles unpluged på stadions kun med lys fra fakler og at de
opfordrer de to milliarder mennesker der kan se det, til at slukke deres tv,
så ikke seerne bruger 200 GW i timen.

--
Thomas H. - www.thhe.dk 100% økologisk indhold

Fra : Simulanten

Dato : 16-02-07 07:38

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> at de opfordrer de to milliarder mennesker der kan se det, til at slukke
> deres tv, så ikke seerne bruger 200 GW i timen.

Nej nej, i godhedsindustrien må man alt
så længe det tjener et godt formål

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 16-02-07 07:39

"Simulanten" <Simulant@weri.dd> skrev i en meddelelse

> Nej nej, i godhedsindustrien må man alt
> så længe det tjener et godt formål

Bare de ville stoppe det GW hysteri. Vi kan ikke gøre en skid ved det
alligevel. Klimaet ændrer sig og har altid gjort det. Engang var polerne
endda helt væk. Vi har også haft istid. Begge dele længe før nogen mennesker
havde en chance for at påvirke klimaet. Det er altså ikke raketvidenskab at
regne ud at vi nok ikke har så meget med det at gøre.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-07 15:05

Det er altså ikke raketvidenskab at
> regne ud at vi nok ikke har så meget med det at gøre.
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

\:-|

Fra : Peter B. P.

Dato : 18-02-07 07:59

Kim Frederiksen <kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

> "Simulanten" <Simulant@weri.dd> skrev i en meddelelse

> Bare de ville stoppe det GW hysteri. Vi kan ikke gøre en skid ved det
> alligevel.

Jo, men ikke meget.

> [...]
> havde en chance for at påvirke klimaet. Det er altså ikke raketvidenskab at
> regne ud at vi nok ikke har så meget med det at gøre.

Jo, vi har.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Fra : emk1971@gmail.com

Dato : 16-02-07 14:04

On 16 Feb., 06:56, "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpok...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> at der spilles unpluged på stadions kun med lys fra fakler og at de
> opfordrer de to milliarder mennesker der kan se det, til at slukke deres tv,

LOL !!

Ja, det er utroligt så naive folk er...
Det bliver sikkert lappet op alligevel