Derfor er AIDS stadig en bøssesygdom
Fra : Jesper

Dato : 15-02-07 23:27

Hver tredje bøsse har usikker sex
Ifølge en ny undersøgelse tyder det på, at homoseksuelle mænd i højere
grad end tidligere dyrker usikker sex.
Send artikel
Print artikel

En tredjedel af de mænd, der sidste år havde seksuelt samvær med andre
mænd, har dyrket usikker sex med deres partnere.

Det fremgår af en spørgeskemaundersøgelse, som organisationen Stop Aids
har gennemført sammen med Statens Serum Institut.

Den seneste undersøgelse af samme karakter blev gennemført i 2002, og ud
fra de foreløbige resultater, der blev offentliggjort i dag, ser det
ifølge Stop Aids ud til, at der er sket en stigning i omfanget af
usikker sex.

Usikkert at sammenligne
Konklusionen skal dog tages med forbehold, idet det er svært at
sammenligne undersøgelserne.

Derfor advarer Jakob Haff, sekretariatschef i Stop Aids, mod at tage
besvarelserne som udtryk for, at bøsserne er ligeglade.

3141 mænd har besvaret spørgeskemaet.
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Peter B. P.

Dato : 16-02-07 00:18

> [...]
> usikker sex.
>
> Usikkert at sammenligne
> Konklusionen skal dog tages med forbehold, idet det er svært at

Lugter af PC, men for at være retfærdig skal vi også vide hvor mange
heteroseksuelle samlejer der foregår uden gummi, før vi kan konkludere
at AIDS virkelig er en "bøssesygdom".

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Fra : Michael Weber

Dato : 16-02-07 00:52

> [...]
>
> 3141 mænd har besvaret spørgeskemaet.
> --
> § 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og

Hvis kriteriet for at aids "tilhøre" en befolkningsgruppe, er manglende brug
af kondom,
er det rimelig sandsynlig at aids således også tilhøre befolkningsgruppen
ægtefolk.

Synes du selv din logik holder ?

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Poul Nielsen

Dato : 16-02-07 12:19

"Michael Weber" <michael@REMOVESOMETHINGmichaelweber.dk> skrev i en
meddelelse news:45d4f210$0$149$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Overhovedet ikke, vi har at gøre med en flok psykopatiske individer der
sætter egen fornøjelse højere end andres liv.

Jamen de er da ligeglade!, det er jo det undersøgelserne viser og er det på
nogen måde en nyhed???. Her burde Glistrups gamle forslag om at HIV positive
skal tatoveres med ordet "AIDS" på skambenet, således at de ikke kan lyve
sig fra at de HIV positive.

> [...]
> af kondom,
> er det rimelig sandsynlig at aids således også tilhøre befolkningsgruppen

Nej din logik holder ikke fordi du helt skruppeltløst forsvarer en flok AIDS
spredere.

Fra : Michael Weber

Dato : 16-02-07 13:33

"Poul Nielsen" <mega@lan.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> brug
befolkningsgruppen

> Nej din logik holder ikke fordi du helt skruppeltløst forsvarer en flok

Jeg forsvare skam intet. Jeg kritiserer blot en usammenhængende konklusion
baseret på
mangelfuld fakta.

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-07 04:34

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> [...]
>
> Derfor advarer Jakob Haff, sekretariatschef i Stop Aids, mod at tage
> besvarelserne som udtryk for, at bøsserne er ligeglade.

Mange af disse selvhadere er så glade for at få højeste førtidspension
og avancere fra arbejdsløshed til at blive klubmedlemmer på Olesens
Hvidovre Hospitals afdeling, så de injicerer sig med hivblod fra
smittede i håb om at få sygdommen.

Sådan Munchhaussen hypokondri samarbejder med den psykosomatisk
immunnedsættelse, der også er nødvendig for, at den lidet smitsomme
sygdom evt bryder ud.
Det er svært at slå ihjel, især pr usikker sex.