Brugt keyboard/synth i 5000 kr. klassen
Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 19-02-07 00:39

Hej,

min kæreste er på udkig efter et el-klaver/piano/synth til omkring 5000 kr.
Vil gerne høre lidt om hvad der kan anbefales og hvad man skal holde sig
laaangt væk fra... ved godt at det er et subjektivt spørgsmål, men mon ikke
der er nogen klare "favoritter"?

det skal mest bruges hjemme og ikke til koncerter og lign..
et plus ville være hvis det er af den type der ligner et "gammeldags"
klaver - altså vel egentlig bare et keyboard bygget ind i en "trækasse"...

håber at der kommer nogle konstruktive "guides"...

Rasmus

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 19-02-07 13:26

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> klaver - altså vel egentlig bare et keyboard bygget ind i en "trækasse"...
>
> håber at der kommer nogle konstruktive "guides"...

ingen der kan hjælpe mig med lidt fag-kyndig viden her??

mvh
Rasmus

Fra : Martin Bak

Dato : 19-02-07 13:30

> ingen der kan hjælpe mig med lidt fag-kyndig viden her??

Måske har du mere held i "søstergruppen" news:dk.kultur.musik.produktion

Martin

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 19-02-07 14:18

> "Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Måske har du mere held i "søstergruppen" news:dk.kultur.musik.produktion
>
> Martin
mange tak.. jeg prøver der så...

mvh
Rasmus