Utah.
Fra : Bjarne K.

Dato : 16-02-07 14:36

Er dette band sådan lidt ukendt, eller er det fordi jeg bor ude på
bøhlandet, at det først er idag, jeg stifter bekendskab med dem.

check f.eks denne billedserie med undelægnings musik af Utah.
http://www1.jp.dk/indland/flash/thedarkside/

Bjarne K.

Fra : MicJen

Dato : 20-02-07 21:31

Har kørt på P3 for nogen tid siden. Måske som ugens uundgåelige.

Mere hjælp her:
http://www.utah.dk/

Synes også de har et eller andet over sig. Værd at tjække ud i hvert fald.

Fra : MicJen

Dato : 20-02-07 21:33

De har faktisk også nogle numre liggende på deres hjemmeside.

Under Media kategorien.

Fra : Bjarne K.

Dato : 21-02-07 04:49

"MicJen" <michaelgsjensen@FJERN_DETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Har kørt på P3 for nogen tid siden. Måske som ugens uundgåelige.
>
> Mere hjælp her:
> http://www.utah.dk/
>
> Synes også de har et eller andet over sig. Værd at tjække ud i hvert fald.

El diablo som jeg linker til er et Super godt nummer. De andre som du
henviser til på deres hjemmeside er også OK. Tror jeg skal ud og finde deres
første LP.

Bjarne K.