Gajol sangen
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 14-02-07 22:20

Den nye Gajol reklame sang, hvilken kendt sang er den et plagiat af?

Noget Kim Larsen... måske Jutlandia

Tak!

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.recordere.dk
DVD mediets historie: http://kortlink.dk/3kfs
www.gromit.dk/dvd

Fra : Thomas

Dato : 14-02-07 23:12

"Michael Lund Sørensen" <duer-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse
> Den nye Gajol reklame sang, hvilken kendt sang er den et plagiat af?
>
> Noget Kim Larsen... måske Jutlandia
>
> Tak!

Jeg syntes den læner sig lidt op af Pet Shop Boys' "Go West"
visse steder...

mvh. Thomas

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-02-07 00:41

Thomas skrev:

>Jeg syntes den læner sig lidt op af Pet Shop Boys' "Go West"
>visse steder...

Det hedder Pet shop boys kopi af Village Peoples Go West

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kent

Dato : 15-02-07 09:41

> Det hedder Pet shop boys kopi af Village Peoples Go West
>

> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Nogen der ved hvem skuespilleren/sangeren i den gule Gajol-æske
er? Ham der synger for. Han synger ret så godt - hvis da det ER
ham, der synger.

Kent.

Fra : Claus Smith

Dato : 15-02-07 11:53

Nogen der ved hvem skuespilleren/sangeren i den gule Gajol-æske
> er? Ham der synger for. Han synger ret så godt - hvis da det ER
> ham, der synger.

Nu ved jeg ikke lige præcis hvilken af reklamefilmene du snakker om, men den
unge af dem er Kaspar og den ældre er Charlie, sidstnævnte kunne man indtil
nytårsskiftet opleve som karaokevært på Bar Libelle i København, men nu har
han valgt at flytte til Gran Canaria og nyde sit otium dernede.

Har arbejdet sammen med Charlie og derigennem mødt Kaspar en del gange.

Og det er dem som du ser på filmen som der synger sangene, så ingen
hokuspokus i den retning!

Håber du har fået svar på dit spørgsmål ellers må jeg grave mere i
researchbunken

Claus Smith

www.claussmith.com

Fra : Kent

Dato : 16-02-07 02:34

"Claus Smith" <claus@claussmith.NOSPAMcom> skrev i en meddelelse

> [...]
> hokuspokus i den retning!
>
> Håber du har fået svar på dit spørgsmål ellers må jeg grave mere i

Det er den ældre, jeg mener - så det er jo så Charlie. Hvad hedder
han mere end Charlie - og har han ellers udgivet noget?

Tak for hjælpen i øvrigt .

Kent.

Fra : Tommy T - Odense

Dato : 16-02-07 07:16

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev
> Det er den ældre, jeg mener - så det er jo så Charlie. Hvad hedder
> han mere end Charlie - og har han ellers udgivet noget?

Han har da sin egen hjemmeside med henvisning til en cd.
http://www.goodtimecharlie.dk/

Mvh Tommy T - Odense

Fra : Claus Smith

Dato : 16-02-07 08:57

Han har udgivet et par CD'ere igennem de sidste par år og de kan købes via
www.goodtimecharlie.dk

Claus Smith

www.claussmith.com

Fra : Henrik Hansen

Dato : 15-02-07 09:59

"Thomas" <Thomas.elbo@REMOVEmail.dk> writes:

> "Michael Lund Sørensen" <duer-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg syntes den læner sig lidt op af Pet Shop Boys' "Go West"
> visse steder...

Kan kun sige ja til det, det første der lige poppede op i mit hovede
var pet shop boys :) Men mange låner jo hist og pist ..

--
Henrik Hansen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-02-07 18:03

> Noget Kim Larsen... måske Jutlandia

Jeg kan ikke hjælpe dig, men hver gang den ruller over skærmen sidder vi og
diskuterer det samme... noget Kim Larsen fra 80'erne... jeg tror bare det
minder os om ham og ikke noget konkret.
--
sniper_Nolight

Fra : Bjarne K.

Dato : 28-02-07 11:16

"Michael Lund Sørensen" <duer-ikke@gromit.dk> wrote in message
> Den nye Gajol reklame sang, hvilken kendt sang er den et plagiat af?
>
> Noget Kim Larsen... måske Jutlandia
>
> Tak!

Lidt sent at svare, men den minder da meget om noget med Tommy Seebach.