ala Radiohead Creep
Fra : René Keldorff

Dato : 14-02-07 21:32

Jeg søger en sang ala Radioheads Creep dvs. en rock sang hvor sangeren
synger "selverkendende" "negativt" om sig selv. Der er ikke meget jeg
kan siger, andet end kom med jeres bud.

Fra : Thomas R. Helgesen

Dato : 14-02-07 23:29

"René Keldorff (slet 90T34)" <keldorff@90T34mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger en sang ala Radioheads Creep dvs. en rock sang hvor sangeren
> synger "selverkendende" "negativt" om sig selv. Der er ikke meget jeg
> kan siger, andet end kom med jeres bud.

Beck - 'Loser' ?

/Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-07 18:22

Måske er det Creep med Stone Temple Pilots du er ude efter...

http://www.azlyrics.com/lyrics/stonetemplepilots/creep.html

Lækker sang...

Fra : bonfils

Dato : 17-02-07 11:14

On 14 Feb 2007 20:32:13 GMT, René Keldorff <keldorff@90T34mail.dk>
(slet 90T34) wrote:

>Jeg søger en sang ala Radioheads Creep dvs. en rock sang hvor sangeren
>synger "selverkendende" "negativt" om sig selv. Der er ikke meget jeg
>kan siger, andet end kom med jeres bud.

Nine Inch Nails: "Hurt" (eller endnu bedre - Johnny Cash's
coverversion)

--
bonfils
http://kim.bonfils.com