Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Prøver igen - Fotoskolen.
Fra : Jesper

Dato : 18-02-07 11:19

Hej.

I forrrige lørdag fik jeg DVD´en med Fotoskolen i fødselsdagsgave, men jeg
kan ikke
få tilsendt en registreringskode, da de har problemer med en ny server.

Jeg har både sendt en mail og ringet - som de skriver man skal. Så kan man
få en kode manuelt og så skulle det virke. Men jeg hører intet fra dem.

Hvad har I af erfaringer med Fotoskolen...?

Mvh

Jesper

Fra : emj

Dato : 18-02-07 11:40

Jesper skrev:

>I forrrige lørdag fik jeg DVD´en med Fotoskolen i fødselsdagsgave, men jeg
>kan ikke
>få tilsendt en registreringskode, da de har problemer med en ny server.

prøv nu at kikke på DVD-omslaget, om ikke der skulle gemme sig en kode
der. alt andet ville være underligt.

Hilsen emj

Fra : Jesper

Dato : 18-02-07 11:51

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> prøv nu at kikke på DVD-omslaget, om ikke der skulle gemme sig en kode
> der. alt andet ville være underligt.
>
> Hilsen emj

Hej.

Desværre ikke - man skal koble sig op på deres server og den vej få en
kode....kedeligt at få en gave, som ikke kan bruges.

Har fuld forståelse for, at de har problemer med serveren, men når de nu
skriver, at man kan sende en mail eller ringe for at få en kode manuelt, så
er det ærgerligt, at de ikke reagerer.

Mvh

Jesper.

Fra : Ricko.

Dato : 18-02-07 12:08

"Jesper" <Christop@post1**.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> få en kode manuelt og så skulle det virke. Men jeg hører intet fra dem.
>
> Hvad har I af erfaringer med Fotoskolen...?

Ingen erfaring med dem, men fandt dette på nettet, aner ikke om det virker,
men prøv.

PDHKUNQFWL

Fra : Jesper

Dato : 18-02-07 12:33

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> "Jesper" <Christop@post1**.dknet.dk> skrev i en meddelelse

> Ingen erfaring med dem, men fandt dette på nettet, aner ikke om det
> virker, men prøv.
>
> PDHKUNQFWL
Mange tak.

Jeg prøver senere i dag.

Er på vej ud for at tage lidt billeder...

Mvh

Jesper.