MS Windows
briani 27239
7 nye opdateringer hver dag ! ?
Fra : Hagar

Dato : 19-02-07 15:26

Hej i gruppen

Når jeg skal lukke ned for dagen, så får jeg besked om at der er 7 nye
opdateringer til min XP Pro, men de kan kun installeres i det øjeblik jeg
skal lukke for maskinen. Når jeg så lukker, så vælger jeg at installere
disse 7 opdateringer, men de kommer immervæk hver dag, hvad er det, og
hvorfor er der 7 nye hver dag, hvis det da er nye ? Systemet er ellers
blevet løbende opdateret med det nye hver gang der er noget nyt.

Hagar

Fra : Ricko.

Dato : 19-02-07 15:34

Fra : Hagar

Dato : 19-02-07 19:00

Jeg kunne af gode grunde ikke se hvad det var for opdateringer der ventede
mig, fordi de blev først vis som tilgængelige når jeg ville lukke ned, så
stod de i den boks hvor man vælger at genstarte, slukke eller logge af. Der
stod der kun at der var opdateringer, men ikke hvilke. Nu har jeg så været
inde på "bill's" hjemmeside og ladet den lede efter opdateringer, det tog
lige 23 minutter før den var færdig ! ! !, den fandt IE7 og noget til
Outlook, som jeg ikke har og dermed heller ikke bruger ! ! ! !
Jeg har så hentet IE7 og smidt den i maskinen, men det står pokker tage mig
stadig at der er 7 opdateringer.

Hagar

Fra : Ricko.

Dato : 19-02-07 19:12

> [...]
> til Outlook, som jeg ikke har og dermed heller ikke bruger ! ! ! !
> Jeg har så hentet IE7 og smidt den i maskinen, men det står pokker tage

Det lyder f***** underligt , er på helt bar bund nu, ved ikke hvad der er
sket for dig ,

Fra : John

Dato : 19-02-07 19:38

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> den fandt .. noget til Outlook, som jeg ikke har og dermed
> heller ikke bruger ! ! ! !

Snavsefilter for mail. Du har sikkert Office incl Outlook, selvom
du evt ikke har installeret Outlook. Jeg oplever præcis det samme
:)

> Jeg har så hentet IE7 og smidt den i maskinen, men det står
> pokker tage mig stadig at der er 7 opdateringer.

Besøg Bill's side igen, og se, om det er de samme, evt check med
Belarc, der afslører evt patch fejl (kig efter røde krydser)

Mvh John

Fra : John

Dato : 19-02-07 15:42

> [...]

> opdateringer, men de kommer immervæk hver dag, hvad er det, og
> hvorfor er der 7 nye hver dag, hvis det da er nye ?

Du kan evt checke her, om Bill har noget til dig i godteposen:

http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=da

Alternativt kan dette gratis program afsløre evt manglende
opdateringer:

http://www.snapfiles.com/reviews/Belarc_Advisor/belarc.html

Mvh John

Fra : Mågge \(4180\)

Dato : 20-02-07 08:21

Prøv evt. at stoppe den service der hedder "Automatiske opdateringer", find
den folder i Windows biblioteket der hedder "Softwaredistribution" og slet
indholdet.

Når du har slettet indholdet af folderen starter du "Automatiske
opdateringer" servicen igen.
På den måde får du evt. ufuldstændige/korrupte downloads slettet.

//Mågge