MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Gendanne computeren ud fra en sikkerhedsko~
Fra : Ukendt

Dato : 18-02-07 21:57

I vista har jeg lavet en komplet sikkerhedskopi af mit c-drev.

Nu skulle jeg så finde ud af, hvordan det virker, når jeg vil genindlæse
kopien...

Men kan det passe, at jeg er nødt til at starte op i fejlsikret tilstand for
at kunne indlæse kopien... Det er sådan jeg læser Hjælp-menuen.

Det virker imø. lidt idiotisk, hvis dette er tilfældet - hvad nu hvis hele
harddisken går ned... Skal jeg så igen først installere vista, og så køre F8
og så indlæse sikkerhedskopien...

Så er det sgu alligevel nemmere med goe gamle ghost...

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-07 22:14

"Palle Johansen" <invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> F8 og så indlæse sikkerhedskopien...
>
> Så er det sgu alligevel nemmere med goe gamle ghost...

Nå, jeg fandt jo så ud af, at jeg kunne boote fra cd´en og genskabe derfra