MS Windows
briani 27239
Vista / Xp boot
Fra : Jack

Dato : 18-02-07 13:56

Kan jeg proppe en ny harddisk i min pc, med vista, og beholde min Xp på den
anden disk.
Og vælge boot Os ved opstart ??

Bare for såén lige at prøve den af inden jeg sætter hele skidtet op igen.
Eller er en upgrade god nok ?? så jeg beholder mine pgr.
Xp pro sp2

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 18-02-07 14:47

Jack udtrykte præcist:
> [...]
>
> Bare for såén lige at prøve den af inden jeg sætter hele skidtet op igen.
> Eller er en upgrade god nok ?? så jeg beholder mine pgr.

Hvis spørgsmålet går på dual-boot mellem XP og Vista så aner jeg ikke
noget om det.. søg evt. på Google.
Men hvis det drejer sig om 2 separate installationer med hhv. XP og
Vista på hver sin disk, så kan du ved boot af PC vælge hvilken disk der
skal bootes fra. Visse BIOS har mulighed for at vælge boot-device via
en funktionstast.. så hvis det er den metode, kan det sagtens lade sig
gøre..