Hvilken SPID nr. har CC?????
Fra : Henrik Knudsen

Dato : 30-06-01 22:14

Hej NG...

Jeg har været så heldig at jeg har fået mine små beskidte finger på en
Ascend ISDN Router/firewall.

Men det er et lille problem:)

Når man sætter den op, vil den gerne have et SPID nr. på ens ISP

"Service Provider ID nr." står det hvis for, men jeg ved ikke hva den skal
bruge det til, for mit normale Lasat Speed II modem kan jo fint klare sig
uden.

Er det nogle der ved hvad det er for et nr. som Cybercity har?
Eller om der er et sted på nettet man kan finde den information

Med Venlig Hilsen.
Henrik Knudsen.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 01-07-01 08:37

"Henrik Knudsen" <Knudsen@email.com> skrev i en meddelelse
> Når man sætter den op, vil den gerne have et SPID nr. på ens ISP

SPID'er har ikke noget med ISP'er at gøre, og det bruges ikke i det danske
net.

--
Martin Højriis Kristensen