MS Windows
briani 27239
Installation af HP Scanjet 4850?
Fra : Peter Jensen

Dato : 18-02-07 11:11

Det er ikke muligt for mig at installere en HP Scanjet 4850. Jeg har prøvet
på tre Pc'er som alle kører WinXPpro SP2 og installationen fejler på alle
Pc'er. Det er et problem med MsiInstalleren.

Der kunne ikke oprettes forbindelse med serveren. Fejl 0x800401F0, hændelses
ID 1015 står der i eventloggen på alle tre maskiner. Fejlen opstår før
scanneren tilsluttes.

HP's hjemmeside antyder at det nok er fordi jeg har virus på maskinerne(!).
Jeg har prøvet at kopiere CD'ens indhold til et katalog på disken uden held
og der er ingen opdateringer til driveren.

Jeg kan ikke finde på flere krumspring. Forhandleren har naturligvis aldrig
hørt om dette problem.

Har nogen været ude for noget lignende?

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Peter Jensen

Dato : 18-02-07 11:16

Dette emne har ligget i hardwaregruppen længe uden nogen respons - derfor
prøver jeg her.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Ole Larsen

Dato : 18-02-07 11:24

Peter Jensen skrev:
> [...]
> og der er ingen opdateringer til driveren.
>
> Jeg kan ikke finde på flere krumspring. Forhandleren har naturligvis aldrig

Måske:

http://blogs.msdn.com/mpoulson/archive/2005/11.aspx

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, nov. 2006

Fra : hcma

Dato : 18-02-07 12:31

> [...]
> disken uden held og der er ingen opdateringer til driveren.
>
> Jeg kan ikke finde på flere krumspring. Forhandleren har naturligvis

har du prøvet noget af dette?
http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no21

m v h
hcma